Turbodopalanie na studia. Wprost do studentów

Trwa innowacyjna kampania outdoorowa Turbodopalanie na studia, promującą MacBooki Air z czipami M2 i M3. Strategicznie rozmieszczone nośniki reklamowe w Warszawie mają na celu dotarcie do studentów, oferując im nowoczesne rozwiązania technologiczne. Kampania realizowana jest przez Braughman Group Media iSpot, we współpracy z Braughman Group Media i Value Media.
 

© Braughman Group Media

W dobie rosnącej konkurencji na rynku edukacyjnym i technologii, firma iSpot postanowiła wyróżnić się nowatorską kampanią reklamową, mającą na celu promocję MacBooka Air z czipem M2 oraz M3 głównie wśród grupy docelowej studentów. Kampania, realizowana przez agencję Braughman Group Media, opatrzona hasłem Turbodopalanie na studia, jest przykładem efektywnego wykorzystania nośników outdoorowych w kluczowych lokalizacjach Warszawy. Za strategię, planowanie i zakup mediów odpowiada należąca do Group One agencja mediowa Value Media. Cel kampanii Kampania ma na celu zachęcenie osób uczących się i nauczających powyżej 18. roku życia do zakupu MacBooka Air, oferując atrakcyjne zniżki edukacyjne. Wybór hasła Turbodopalanie na studia odwołuje się do wysokiej wydajności laptopów, które dzięki czipom M2 i M3 są idealnym rozwiązaniem dla wymagających użytkowników, zarówno w kontekście nauki, jak i rozrywki. Strategia outdoorowa Braughman wraz z Value Media postawił na strategiczne i przemyślane rozmieszczenie nośników reklamowych w Warszawie, tak aby dotrzeć do jak najszerszej grupy odbiorców.

 

Sukces lokalizacji
Wybrane lokalizacje nie tylko zapewniają maksymalną widoczność, ale również doskonałe warunki do długotrwałego kontaktu z reklamą. Wśród nośników, szczególną uwagę zwracają na siebie: Budynek Bumar przy Al. Jana Pawła II – vis-à-vis Centrum Handlowego Złote Tarasy, miejsce to charakteryzuje się doskonałą ekspozycją i długim najazdem, co gwarantuje precyzyjny kontakt z reklamą osób podróżujących w kierunku Centrum Handlowego Westfield Arkadia. Dodatkowo, wieczorem nośnik wyróżnia się na tle otoczenia dzięki jasnemu oświetleniu, przyciągając uwagę przechodniów i kierowców. Rondo ONZ przy ul. Prostej – vis-à-vis Fabryki Norblina jest kolejną lokalizacją o ogromnym potencjale marketingowym. Reklama jest idealnie widoczna dla osób podróżujących w kierunku Złotych Tarasów, co czyni ją niemożliwą do przeoczenia i fantastycznie eksponującą kreację iSpot. Nośnik przy Alejach Jerozolimskich – vis-à-vis Hotelu Forum i Rotundy, zapewnia doskonałą widoczność zarówno dla przechodniów, jak i dla ruchu samochodowego. Jest to jedno z najbardziej ruchliwych miejsc w Warszawie, co dodatkowo zwiększa efektywność kampanii.

Dzięki starannie dobranym lokalizacjom nośników oraz ich odpowiedniemu oświetleniu, reklamy są widoczne zarówno w ciągu dnia, jak i po zmroku.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty