Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Hasło: limonada

© Corona

Wraz z wprowadzeniem na rynek nowego, prawdziwie meksykańskiego smaku piwa Corona - Hard Seltzer Limonada, producent postanowił sprawdzić umiejętności językowe swoich potencjalnych konsumentów, umieszczając na Las Vegas Strip automat z napojami mówiący po hiszpańsku. Aby otrzymać darmową butelkę piwa, musieli oni złożyć zamówienie w języku hiszpańskim, które brzmiało „Dame una Corona Hard Seltzer Limonada, por favor”. Każde prawidłowo wypowiadane zdanie było nagrodzone butelką napoju. Z kolei Ci, którym się nie udało, otrzymali darmową subskrypcję usługi premium na popularnej platformie do nauki języków Duolingo, gdzie mogli nauczyć się hiszpańskiego i przy następnej wizycie zamówić napój z sukcesem. Zmagania przechodniów z językiem hiszpańskim można oglądać na krótkim filmiku promocyjnym tutaj.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama