Kalendarium

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

05-07.09.2023 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Wiosenna delikatność od Milki. Miejskie (nie)dogodności

Opis osoby

Z nadejściem wiosny marka Milka postanowiła wprowadzić do życia mieszkańców dużych miast jeszcze więcej delikatności. Nowa kampania Milka, która potrwa do końca maja, zakłada szereg lokalnych akcji i wsparcie komunikacyjne w mediach. Metaforyczne hasło kampanii Ten kawałek jest dla Ciebie będzie towarzyszyło większości materiałów stworzonych w ramach działań.

 

Marka Milka chce przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej najbardziej potrzebują. W tym celu wykorzystuje kostkę z wizerunkiem krówki Lila, którą chce obdarować wszystkich tych, którzy mierzą się z różnymi niedogodnościami, wynikającymi z mieszkania w zatłoczonych i zanieczyszczonych miastach. Większość akcji ma charakter lokalny. W Warszawie powstała PoCZEKOalnia zlokalizowana na Dworcu Centralnym oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO oraz tlenki siarki zlokalizowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej. We Wrocławiu również pojawi się mural, do którego stworzenia użyto farb, które redukują szkodliwe tlenki azotu.
Wiosenna kampania Milki wykorzystuje szereg kanałów komunikacyjnych takie jak spot telewizyjny, czy działania w obszarze digital w postaci obecności na citylightach i szerokozasięgowej kampanii online. Hasła na poszczególnych nośnikach i w kanałach komunikacji będą dopasowane do lokalizacji, aktualnej sytuacji pogodowej lub lokalnie występujących niedogodności związanymi z remontami czy korkami na drogach.

Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, samplingiem we współpracy z siecią Empik agencja Smolar. Ogilvy odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację, a także wraz z agencją Endorfina tworzy poCZEKOalnię i mural. Adaptacją reklamy oraz kreacjami digitalowymi zajmuje się Publicis Groupe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama