Wiosenna delikatność od Milki. Miejskie (nie)dogodności

Opis osoby

Z nadejściem wiosny marka Milka postanowiła wprowadzić do życia mieszkańców dużych miast jeszcze więcej delikatności. Nowa kampania Milka, która potrwa do końca maja, zakłada szereg lokalnych akcji i wsparcie komunikacyjne w mediach. Metaforyczne hasło kampanii Ten kawałek jest dla Ciebie będzie towarzyszyło większości materiałów stworzonych w ramach działań.

 

Marka Milka chce przypomnieć Polakom o delikatności, szczególnie w momentach, gdy jej najbardziej potrzebują. W tym celu wykorzystuje kostkę z wizerunkiem krówki Lila, którą chce obdarować wszystkich tych, którzy mierzą się z różnymi niedogodnościami, wynikającymi z mieszkania w zatłoczonych i zanieczyszczonych miastach. Większość akcji ma charakter lokalny. W Warszawie powstała PoCZEKOalnia zlokalizowana na Dworcu Centralnym oraz mural oczyszczający powietrze z zanieczyszczeń takich jak tlenki azotu, LZO oraz tlenki siarki zlokalizowany przy zbiegu ulic Dubois i Pomorskiej. We Wrocławiu również pojawi się mural, do którego stworzenia użyto farb, które redukują szkodliwe tlenki azotu.
Wiosenna kampania Milki wykorzystuje szereg kanałów komunikacyjnych takie jak spot telewizyjny, czy działania w obszarze digital w postaci obecności na citylightach i szerokozasięgowej kampanii online. Hasła na poszczególnych nośnikach i w kanałach komunikacji będą dopasowane do lokalizacji, aktualnej sytuacji pogodowej lub lokalnie występujących niedogodności związanymi z remontami czy korkami na drogach.

Za działania PR z zakresu media relations odpowiada Big Picture. Zakupem mediów zajmuje się agencja Spark Foundry, samplingiem we współpracy z siecią Empik agencja Smolar. Ogilvy odpowiada za strategię komunikacji oraz kreację, a także wraz z agencją Endorfina tworzy poCZEKOalnię i mural. Adaptacją reklamy oraz kreacjami digitalowymi zajmuje się Publicis Groupe.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama