Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Promocja za pół miliona

© Nextbike Polska

Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie zawarł z firmą Nextbike Polska umowę o wartości 487,8 tysięcy złotych, na mocy której miasto będzie promowane na rowerach miejskich. Współpraca obejmuje prowadzenie kampanii informacyjnych z wykorzystaniem nośników reklamowych umieszczonych na rowerach miejskich. Do działań tych mają być wykorzystywane tzw. “skrzydełka” ekspozycyjne. Współpracę nawiązano bez przetargu. Jak tłumaczą władze miasta, decyzja o tej inwestycji została podjęta ze względu na to, Next Bike jest jedynym podmiotem uprawnionym do umieszczania reklam na rowerach wchodzących w skład systemu Warszawskiego Roweru Publicznego. Dla spółki Nextbike Polska umowa w stolicy to jeden z kluczowych kontraktów. System Veturilo będzie składał się z 4560 rowerów, w tym 4400 rowerów standardowych, 100 rowerów elektrycznych, rowerków oraz tandemów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama