Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Wzrosty rynku OOH w Polsce

© Photogenica

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej zaprezentowała raport na temat wielkości rynku OOH w Polsce w trzecim kwartale 2021 roku. Jak podano w raporcie, wielkość sprzedaży na rynku reklamy zewnętrznej w Polsce w trzech segmentach rynku reklamy zewnętrznej, tj. klasyczne OOH, City Transport oraz reklama DOOH zamknęła się w 118,5 milionach złotych i była dla tej samej bazy firm wyższa aniżeli w trzecim kwartale 2020 roku o 16,1%. Sprzedaż w Q3 2021 w porównaniu do Q3 2020, mimo dalszego obowiązywania pewnej części obostrzeń i ograniczeń wprowadzonych w związku z pandemią, zanotowała wzrosty we wszystkich segmentach. W przypadku klasycznego OOH było to 17,1%, City Transport osiągnęło wzrost na poziomie 28,8%, a w przypadku OOH wzrost ten wyniósł 4,2%. Jak podkreśla IGRZ, wynik sprzedaży w trzecim kwartale 2021 roku jest przede wszystkim odzwierciedleniem powracającej w życiu gospodarczym i społecznym normalności. Trend ten będzie się utrzymywał w czwartym kwartale, choć wzrosty mogą być nieco mniejsze ze względu na czwartą falę pandemii i zaostrzone restrykcje.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama