Kalendarium

10-12.01.2023 · Viscom, Düsseldorf

31.01-03.02.2023 · ISE, Barcelona

01-03.02.2023 · RemaDays, Nadarzyn

23-26.05.2023 · FESPA, Monachium

Kolor menstruacji

Firma Pantone wprowadziła do swojej gamy kolorów nowy odcień czerwieni o nazwie „Period”. Działanie to jest częścią kampanii prowadzonej wraz z producentem artykułów higienicznych i kosmetyków Intima, która ma na celu zwrócić uwagę na problem menstruacji i powiązane z tym tematem tabu oraz zachęcić do śmielszych rozmów na temat krwawienia u kobiet. Sam kolor ma reprezentować krew menstruacyjną, która jest nieodłącznym elementem prawidłowego funkcjonowania kobiecego organizmu, dlatego też nie powinna być niczym wstydliwym. W ramach kampanii marka Intima przekazała datki na rzecz organizacji charytatywnej ActionAid, wspierającej kobiety żyjące w ubóstwie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama