Bezdotykowe menu

Firma SpeedPro wprowadziła na rynek bezdotykowe menu InfoLnkX, które pozwala gościom restauracji na składanie zamówienia przy użyciu własnych telefonów, czyniąc zamawianie posiłków bezpieczniejszym w dobie koronawirusa. Produkt można umieścić w punktach o zwiększonej interakcji z klientami, takiej jak stoiska wprowadzające czy stoliki. Wystarczy, że klienci zbliżą swój telefon do specjalnie zaprojektowanej tablicy lub naklejki z czytnikiem, a menu od razu pojawia się na ekranach telefonu.

„Wiedzieliśmy, że ta bezdotykowa technologia zmieni wrażenia klientów. Byliśmy w trakcie opracowywania jej już przed pandemią i przyspieszyliśmy jej uruchomienie, aby pomóc firmom w przy ponownym otwarciu i wysiłkach włożonych w poszukiwanie rozwiązań odpowiadającym zasadom dystansu społecznego” - powiedział Larry Oberly, CEO w SpeedPro.

Według firmy, bezdotykowe menu nie tylko sprzyja utrzymaniu dystansu społecznego między klientami i personelem, ale także obniży ogólne koszty restauracji poprzez zmniejszenie liczby wydruków menu. Klienci mogą być również kierowani do stron internetowych, plików wideo, plików audio i innych rodzajów komunikacji, co z kolei może pomóc w działaniach marketingowych i utrzymaniu kontaktu z klientami.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty