Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Cztery dni z oklejaniem

Czterodniowe zmagania z udziałem profesjonalnych instalatorów aplikacji foliowych z całego świata, które odbyły się podczas targów FESPA Digital 2014, przyniosły zwycięzcę w osobie Lajosa Kissa. Ten pochodzący z Węgier aplikator otrzymał prestiżowy tytuł World Wrap Master i stanął na podium w towarzystwie zdobywców drugiego i trzeciego miejsca: Colina Sciberrasa z Malty i Roberta Davidsona z Irlandii.

 

© FESPA

 

Lajos Kiss przez cztery dni pracował w pocie czoła. Jego wysiłki się opłaciły – Węgier wyjechał z Monachium z tytułem mistrza.

Aplikatorzy z całego świata stanęli do walki o tytuł mistrza już pierwszego dnia targów FESPA Digital, które organizowane były w Monachium od 20 do 23 maja. W tym roku przyszło im oklejać nie tylko samochody, lecz także inne obiekty, między innymi sklepowe manekiny, głośniki i ceramikę sanitarną. „Gratulacje dla Lajosa Kissa i dwóch pozostałych aplikatorów, którzy uplasowali się tuż za nim” – powiedział Duncan MacOwan, szef działu nowych mediów i wydarzeń w FESPA. – „Mistrzostwa World Wrap Masters zawsze przyciągają tłumy osób zainteresowanych zmaganiami w profesjonalnym oklejaniu. Wrapping to ciągle rosnący sektor branży wielkoformatowej, który wykracza już poza standardowe zastosowania, jak oklejanie pojazdów, i obejmuje kolejne”. Na stoisku, na którym odbywały się zawody, swoich sił we wrappingu mogła spróbować także publiczność. Dla wielu osób był to pierwszy osobisty kontakt ze sztuką oklejania. „Całe to wydarzenie było niesamowitym wyzwaniem dla uczestników i świetną rozrywką dla publiki” – podsumował Michael Meyer z firmy Folien und Zubehör, która sponsorowała zawody World Wrap Masters.

 

 

 

 

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama