Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Sztuka na przystankach

© AMS

Muzeum Narodowe w Warszawie, we współpracy z firmą AMS, prezentuje na citylightach umieszczonych na przystankach komunikacji miejskiej obrazy artysty Marca Chagalla. Jest to część promocji wystawy „Chagall”, którą obecnie oglądać w muzeum. Od lat AMS wspiera szereg inicjatyw z zakresu szeroko rozumianej społecznej odpowiedzialności biznesu, a jednym z jej filarów jest kultura i sztuka. W tym roku AMS objął partnerstwem trzy narodowe instytucje: Muzeum Narodowe w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz muzeum Zamku Królewskiego na Wawelu. Poza plakatami na citylightach, jeden z przystanków na Krakowskim Przedmieściu zmienił się w prawdziwą wystawę - powierzchnia wiaty w całości została zdominowana przez pracę artysty i motywy charakterystyczne dla jego twórczości. Na wystawie, która potrwa do 24 lipca w Muzeum Narodowym w Warszawie, prezentowanych jest zbiór 16 prac Marca Chagalla wykonanych na podłożu papierowym. Dzieła powstały w powojennym okresie twórczości artysty i oddają bogactwo stosowanych przez niego technik graficznych i rysunkowych. Wystawa „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie odbywa się w ramach Jubileuszu 160-lecia istnienia instytucji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama