Sztuka na przystankach

© AMS

Muzeum Narodowe w Warszawie, we współpracy z firmą AMS, prezentuje na citylightach umieszczonych na przystankach komunikacji miejskiej obrazy artysty Marca Chagalla. Jest to część promocji wystawy „Chagall”, którą obecnie oglądać w muzeum. Od lat AMS wspiera szereg inicjatyw z zakresu szeroko rozumianej społecznej odpowiedzialności biznesu, a jednym z jej filarów jest kultura i sztuka. W tym roku AMS objął partnerstwem trzy narodowe instytucje: Muzeum Narodowe w Krakowie, Muzeum Narodowe w Warszawie oraz muzeum Zamku Królewskiego na Wawelu. Poza plakatami na citylightach, jeden z przystanków na Krakowskim Przedmieściu zmienił się w prawdziwą wystawę - powierzchnia wiaty w całości została zdominowana przez pracę artysty i motywy charakterystyczne dla jego twórczości. Na wystawie, która potrwa do 24 lipca w Muzeum Narodowym w Warszawie, prezentowanych jest zbiór 16 prac Marca Chagalla wykonanych na podłożu papierowym. Dzieła powstały w powojennym okresie twórczości artysty i oddają bogactwo stosowanych przez niego technik graficznych i rysunkowych. Wystawa „Chagall” w Muzeum Narodowym w Warszawie odbywa się w ramach Jubileuszu 160-lecia istnienia instytucji.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama