Oferta na RemaDays. Duplo stawia na ekonomię

Opis osoby

Tegoroczna propozycja targowa, którą firma Duplo zaprezentuje na targach RemaDays odpowiada na bieżące potrzeby rynku. Firma stawia na rozwiązania, które łączą w sobie zautomatyzowaną, a co za tym idzie także bardziej ekonomiczną produkcję z możliwością wyróżnienia się na tle konkurencji. Na swoim stanowisku Duplo zaprezentuje podczas pracy ‘na żywo” szereg rozwiązań do wykańczania wydruków cyfrowych i offsetowych.

Firma Duplo zapowiada, że podczas tegorocznej edycji targów maszyny prezentowane na jej stoisku będą realizować interesujące i wyróżniające się aplikacje. Odwiedzający będą mogli zobaczyć różnego rodzaju systemy do wykańczania wydruków, a całość targowej ekspozycji przemyśla jest tak, aby prześledzić cały proces tworzenia wydruków – od impozycji, poprzez drukowanie i wykończenie.

Oferta
Duplo zaprezentuje automatyczny multifinisher Duplo – DC 618,  stół tnący w formacie B2 - Duplo PFi, bigówko-falcerkę Touchline CF-375, automatyczną bigówkę - DC-446. Na stoisku Duplo goście będą mogli zobaczyć również foliarko-złociarkę Miyacoh DC-30. To produkt innej japońskiej firmy, który może nadać produktom niepowtarzalnego charakteru, wyróżniającego go spośród innych ofert rynkowych.

Rynkowe nowości
Podczas targów Duplo zaprezentuje także nowość w swojej ofercie - falcerkę DF-1300, która ma zastąpić dotychczasowy model DF-1200. Zastosowana w urządzeniu technologia podciśnieniowego podawania papieru zapewnia niezawodne podawanie arkuszy, co ma wpływ na ciągłość i bezpieczeństwo produkcji. Firma prezentować też będzie najnowszy model powielacza cyfrowego - DP-X850, który drukuje z prędkością do 200 stron na minutę i jest przygotowany na duże obciążenia produkcyjne.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama