Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

Spotkanie z oklejaniem

Data publikacji: kwiecień 2014

3 kwietnia w nowo otwartym oddziale firmy Lambda we Wrocławiu przy ul. Fabrycznej 20C odbyło się spotkanie pod nazwą Car Wrapping Seminary. Do udziału zaproszone zostały firmy reklamowe i poligraficzne z województwa dolnośląskiego. W seminarium uczestniczyło ponad 70 gości.

 

© Lambda

Spotkanie w siedzibie firmy Lambda było także okazją do zaprezentowania możliwości w oklejaniu pojazdów. 

Zgromadzonych przywitał w imieniu zarządu i pracowników spółki Lambda kierownik działu handlowego Jacek Depczyński. Po krótkiej prezentacji firmy oraz jej bogatego portfolio głos zabrali przedstawiciele amerykańskiego producenta folii samoprzylepnych Arlon – David Neidell i Thomas Hogarth. Uczestnicy seminarium mieli okazję poznać, wprowadzone ostatnio do oferty firmy Lambda, wysokiej jakości folie wylewane i polimerowe oraz wielowarstwowe folie UPP do zmiany koloru pojazdów. Prezentacja spotkała się z bardzo dużym zainteresowaniem ze strony słuchaczy. Zadawano wiele szczegółowych pytań zarówno na temat samych produktów, jak też technik aplikacji.

Następnie głos zabrał Marcin Kowalski, product manager w firmie Lambda, który zapoznał zebranych gości z materiałami do całkowitego oklejania pojazdów niemieckiego producenta, firmy Orafol. Przedstawił on ponadto bardzo ważne wskazówki dotyczące przygotowania powierzchni pojazdu oraz samego oklejania.

Po części teoretycznej przyszła pora na prezentację oklejania. Na ustawionych w tym celu specjalnych stojakach z zamontowanymi elementami karoserii pojazdów przedstawiciele zarówno firmy Lambda, jak i firmy Arlon pokazywali techniki wyklejania. Następnie każdy z uczestników seminarium miał okazję samodzielnie przetestować folie oraz sprawdzić własne umiejętności pod okiem fachowców.

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Z zaskoczenia!

Gdy wracamy do pracy po wakacyjnych wojażach, automatycznie nie musi odżywać w nas rutyna dnia codziennego. Także i my w każdym wydaniu VISUAL COMMUNICATION staramy się o świeżość spojrzenia i zaskoczenie Was, Drodzy Czytelnicy, nowym podejściem do komunikacji wizualnej.

Reklama