Ranking The Drum

 

Redakcja portalu The Drum opublikowała jak co roku ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych “The Drum World Creative Rankings”, znany wcześniej jako „The Big One”. Ranking powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji na 21 międzynarodowych konkursach kreatywnych na świecie, jak np. Clios, D&AD, Epica, Golden Drum czy Cannes Lions. Dla tegorocznego raportu przeanalizowano łącznie 2748 kampanii dla 2520 klientów współpracujących z 1744 agencjami reklamowymi, reprezentowanymi przez 8306 kreatywnych, i na tej podstawie wybrano 200 najlepszych w każdej kategorii. W gronie najczęściej nagradzanych agencji reklamowych znalazła się także agencja VMLY&R Poland, a grupa WPP pojawiła się na drugim miejscu rankingu najczęściej nagradzanych holdingów reklamowych. W kategorii najczęściej nagradzani kreatywni znaleźli się Dawid Szczepaniak, Ewelina Wojtyczka oraz Adam Smereczyński z VMLY&R. Natomiast w rankingu najczęściej nagradzanych kampanii kreatywnych znalazła się kampania „Ostatni Twój Weekend”, realizowana przez Gazeta.pl, Mastercard oraz BNP Paribas Bank Polska, który uplasował się na 105. pozycji. Portal Gazeta.pl również znalazł się w zestawieniu najczęściej nagradzanych marek, zajmując 132 miejsce. Dostęp do pełnego raportu można wykupić na oficjalnej stronie The Drum.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama

Vavada casino Online kaszinó több ezer játékkal https://apteka-dyzurna.pl/ Apteka Zdrowie na Ty