Kalendarium

11-13.01.2022 · Viscom, Düsseldorf

01-04.02.2022 · ISE, Amsterdam

16-18.02.2022 · RemaDays, Nadarzyn

31-05.-03.06.2022 · FESPA, Berlin

Ranking The Drum

 

Redakcja portalu The Drum opublikowała jak co roku ranking marek, kampanii, agencji i kreatywnych “The Drum World Creative Rankings”, znany wcześniej jako „The Big One”. Ranking powstaje na podstawie liczby zdobytych nagród i nominacji na 21 międzynarodowych konkursach kreatywnych na świecie, jak np. Clios, D&AD, Epica, Golden Drum czy Cannes Lions. Dla tegorocznego raportu przeanalizowano łącznie 2748 kampanii dla 2520 klientów współpracujących z 1744 agencjami reklamowymi, reprezentowanymi przez 8306 kreatywnych, i na tej podstawie wybrano 200 najlepszych w każdej kategorii. W gronie najczęściej nagradzanych agencji reklamowych znalazła się także agencja VMLY&R Poland, a grupa WPP pojawiła się na drugim miejscu rankingu najczęściej nagradzanych holdingów reklamowych. W kategorii najczęściej nagradzani kreatywni znaleźli się Dawid Szczepaniak, Ewelina Wojtyczka oraz Adam Smereczyński z VMLY&R. Natomiast w rankingu najczęściej nagradzanych kampanii kreatywnych znalazła się kampania „Ostatni Twój Weekend”, realizowana przez Gazeta.pl, Mastercard oraz BNP Paribas Bank Polska, który uplasował się na 105. pozycji. Portal Gazeta.pl również znalazł się w zestawieniu najczęściej nagradzanych marek, zajmując 132 miejsce. Dostęp do pełnego raportu można wykupić na oficjalnej stronie The Drum.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Komunikacja wizualna na wojnie i obok wojny

Wojna – niespodziewana i szokująca agresja Rosji na Ukrainę. Gdy próbuję nieco uspokoić głowę, staram się także stawiać pytania o rolę komunikacji wizualnej w tym trudnym czasie bombardowań i ostrzeliwań ukraińskich miast. Każda wojna wynajduje wszak własną komunikację, osobny wizualny język, znamienny tylko dla danego konfliktu. W tym wypadku to przede wszystkim owo tajemnicze i wieloznaczne „Z” na rosyjskich pojazdach bojowych, nazywane już dziś...

Reklama