Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Poznaj sektory targów

Targi RemaDays Warsaw charakteryzują się różnorodnością, która jest zauważalna w 11 sektorach targowych podzielonych na 3 swego rodzaju grupy. Na sektory składają się Gifts & Textile, Sign & Visual oraz Tech & Print. W przestrzeni Gifts & Textile znaleźć można gadżety reklamowe, tekstylia, firmy związane z branżą opakowań oraz rozwiązania oparte na przekazie wideo. To wszystko oferują sektory Gifts World, Textile Zone, Packaging Materials i Photo Creation. Sign & Visual to miejsce dla reklamy wizualnej, nośników reklamy Out&InDoor, POS czy mediów i wyposażenia miejsc sprzedaży. Wspomniane propozycje bedzie można odnaleźć na stoiskach firm reprezentujących sektory POS & Display, Lighting Systems, Event Show oraz Outdoor Advertising. W Tech & Print każdy zwiedzający bedzie mógł podziwiać najnowsze technologie i maszyny do druku oraz produkcji reklamowej. Ta przestrzeń reprezentowana jest przez sektory Technology Park, Printing House oraz IT& e-Solutions. Taka liczba sektorów sprawia, że targi RemaDays Warsaw są jedną z najważniejszych imprez targowych w kalendarzu firm z szeroko rozumianej branży reklamowej. Bogata oferta firm z poszczególnych sektorów to gwarancja różnorodności i ciągłego rozwoju branży.


« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama