Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Umowa Warexpo i Gemius. Odbiorcy OOH policzeni

© Photogenica

Warexpo i Gemius podpisały umowę, na mocy której Gemius przekaże dane na temat konsumpcji reklamy zewnętrznej dostarczanej przez Warexpo. Rynek mediów zyska dostęp do nowego rodzaju danych, służących pomiarowi OOH.
 

Dane na temat oglądalności OOH wyprodukowane będą w oparciu o metodologię badania Mediapanel czyli jednoźródródłowego i crossmediowego pomiaru Gemius. Dzięki współpracy obu firm, marketerzy zyskają nowe dane pozwalające im precyzyjnie planować kampanie realizowane na nośnikach zewnętrznych. Nawiązana współpraca służy wypracowaniu modelu prezentowania danych na temat reklamy zewnętrznej w badaniu Mediapanel. „Zależy nam, żeby dostarczać rynkowi pomiar, który skorelowany jest z dynamicznym życiem miasta – nawykami jego mieszkańców i przyjezdnych. Jednocześnie chcemy zestawiać się z innymi mediami, by oferować naszym klientom możliwość realizacje strategii omnichannelowej dla swoich komunikatów. Cieszymy się, że możemy rozpocząć współpracę na obu tych polach z tak wiarygodnym partnerem jakim jest Gemius” powiedział Marcin Ochmański, Prezes Zarządu Warexpo. „Badanie Mediapanel, jedyny w Polsce pomiar mediów typu single source, do tej pory mierzyło internet, tv i radio. Cieszymy się, że rozpoczynamy wraz z Warexpo pomiar reklamy zewnętrznej. Mediapanel daje ogromne możliwości analityczne, związane z konsumpcją mediów, a dla outdooru chyba po raz pierwszy możliwość porównywania się z innymi mediami, np. pod względem zasięgu oraz daje jego kwantyfikowalność. Mamy nadzieję, że śladem Warexpo podążą pozostałe firmy i outdoor jako medium będzie prezentowany, obok internetu, tv i radia, w badaniu Mediapanel” skomentował Jarosław Pawlak, Kierownik Rozwoju Badania Mediapanel.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama