Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Media i Komunikacja

Skuteczność outdooru

Lipiec 2013

Co minutę na świecie wysyłanych jest przeszło 150 milionów e-maili, powstaje ponad 50 blogów, rejestrowanych jest około 50 nowych domen. Ilość wytwarzanych informacji jest gigantyczna i stale rośnie. Prowadzi to do istotnych zmian w stylu życia: maleje rola prasy drukowanej, rośnie wykorzystanie mobilnych środków komunikacji, tradycyjna telewizja jest wypierana przez transmisje interaktywne. Nie zmienia się jedno – sposób poruszania się po mieście. Oraz możliwość napotkania na swojej drodze reklamy zewnętrznej.

więcej »

Mezalians czy małżeństwo?

Lipiec 2013

W dobie nowych technologii media stoją przed wyzwaniem wyboru modelu biznesowego i kierunku rozwoju. Zatarcie się granic między offline i online powoduje, że kluczowe staje się opisanie przestrzeni konsumpcji mediów w ogóle. Na konsumpcję mediów wpływ ma wiele trendów, a kluczowe z nich to urbanizacja i cyfryzacja.

więcej »

Potrzeba współpracy

Lipiec 2013

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej od kilku lat zabiega o poprawę funkcjonowania nośników reklamy w przestrzeni publicznej. W wielu polskich miastach daje się zaobserwować negatywny stosunek pracowników samorządowych do reklamy, który w większości przypadków polega jedynie na wprowadzaniu zakazów, nakazów i ograniczeń. Często powoduje to likwidowanie nośników reklamy na gruntach miejskich i w pasie drogi. Rezultatem takiej polityki jest przenoszenie nośników reklamy na grunty prywatne, czasami nawet w podwojonej ilości.

więcej »

Niepotrzebne bariery

Lipiec 2013

W ciągu pięciu lat wielkość wpływów z tytułu sprzedaży reklamy tranzytowej (reklama na komunikacji miejskiej) zmniejszyła się w Polsce blisko dwu i półkrotnie. Nie zanotowano w tym czasie spadku braku zainteresowania tą formą sprzedaży powierzchni ekspozycyjnych ze strony firm działających na rynku OOH.

więcej »

Szukać skutecznie

Czerwiec 2013

Serwisy stockowe mogą stanowić nieocenioną pomoc w planowaniu kampanii outdoorowych. Jak szukać odpowiednich zdjęć oraz na co zwrócić uwagę?

więcej »

Marketing funeralny w wersji digital

maj 2013

„Kod QR na grobie? Zeskanuj, a prawdę o zmarłym Ci powie”. Dla postępującej digitalizacji nie ma tematów tabu. Wszak grób to tylko nośnik komunikacji marketingowej. Co będzie dalej? Interaktywne wspomnienie, a może… hologram zmarłego nad grobem?

więcej »

Pomiarowe przymiarki

Maj 2013

Przymiarki do wprowadzenia w Polsce systemu badań branży out-of-home nabierają tempa. Wraz ze zgodą UKOiK dla założenia spółki Postar branża wykonała olbrzymi krok w stronę stworzenia ujednoliconego standardu badań skuteczności reklamy zewnętrznej. Podobne działania prowadzone są w USA w sektorze reklamy tranzytowej.

więcej »

Mapa możliwości

Kwiecień 2013

Podczas konferencji „Urban Activity Segmentation” zorganizowanej przez AMS zaprezentowano nową segmentację mieszkańców miast ze względu na ich aktywność w przestrzeni miejskiej i cyfrowej.

więcej »

Ciało jako nośnik

Marzec 2013

Reklama jest powszechnie znanym i akceptowanym kanałem komunikacji, który zazwyczaj nie wzbudza kontrowersji. Zupełnie inaczej jest w przypadku, gdy zamiast haseł i logo w zwyczajowych miejscach, informacja pojawia się bezpośrednio na naszym ciele.

więcej »

Wirtualne zawieszki

Luty 2013

Z internetem sprawa jest prosta: każde kliknięcie to zarazem wiadomość o wyborach dokonywanych przez klienta. Informacje takie mogą być gromadzone i analizowane, a następnie używane w czasie rzeczywistym do konstruowania oferty. Dzięki technologii NFC stacjonarne punkty handlowe (B&M) mogą mieć do dyspozycji podobne rozwiązanie.

więcej »

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama