Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

LFP

Opadająca fala

Maj 2012

Do 2000 roku ogólny wolumen produkcji poligraficznej szedł w parze z rosnącym produktem krajowym brutto. Od początku XXI wieku postępuje rozprzężenie tych dwóch wskaźników, a produkcja poligraficzna – w przeciwieństwie do PKB – spada w krajach wysoko uprzemysłowionych. Z drugiej strony, w państwach o gospodarce rozwijającej się wolumen druku rośnie wraz z coraz wyższym PKB.

więcej »

Duże wrażenie

Kwiecień 2012

Mówiąc o targach drupa 2008, specjaliści z branży nazywają je często „inkjetową drupą” i pod wieloma względami mają rację. Właśnie po tym wydarzeniu wiele firm wprowadziło na rynek czterokolorowe, szybkie rozwiązania inkjetowe, które podczas targów po raz pierwszy ujrzały światło dzienne – w formie projektów czy prototypów. Im bliżej drupy 2012, tym więcej pytań o technologie, które zostaną pokazane w Düsseldorfie oraz o ich wpływ na rynek poligraficzny.

więcej »

Wariacje UV

Kwiecień 2012

Na tegorocznych targach Fespa Digital, Agfa Graphics promowała stale rozszerzane portfolio swoich rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego. Pozwala ono na coraz szersze zastosowanie techniki inkjet UV w różnych segmentach rynkowych. Swój debiut na wystawie o światowym zasięgu miał tu ploter :Anapurna M2540 FB, prezentowany obok :Anapurna M2050 – najlepiej sprzedającego się obecnie urządzenia z tej serii. Rodzina systemów :Jeti była w Barcelonie reprezentowana przez modele :Jeti 3324 AquaJet Pro do zadrukowywania tekstyliów i wysokowydajny :Jeti 3020 Titan FTR. Przez cały okres targów na stoisku była obecna Adriana Piotrowska – regionalny kierownik sprzedaży w dziale inkjet Agfa Graphics Sp. z o.o., która przyjmowała gości z Polski.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama