Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

LFP

Opadająca fala

Maj 2012

Do 2000 roku ogólny wolumen produkcji poligraficznej szedł w parze z rosnącym produktem krajowym brutto. Od początku XXI wieku postępuje rozprzężenie tych dwóch wskaźników, a produkcja poligraficzna – w przeciwieństwie do PKB – spada w krajach wysoko uprzemysłowionych. Z drugiej strony, w państwach o gospodarce rozwijającej się wolumen druku rośnie wraz z coraz wyższym PKB.

więcej »

Duże wrażenie

Kwiecień 2012

Mówiąc o targach drupa 2008, specjaliści z branży nazywają je często „inkjetową drupą” i pod wieloma względami mają rację. Właśnie po tym wydarzeniu wiele firm wprowadziło na rynek czterokolorowe, szybkie rozwiązania inkjetowe, które podczas targów po raz pierwszy ujrzały światło dzienne – w formie projektów czy prototypów. Im bliżej drupy 2012, tym więcej pytań o technologie, które zostaną pokazane w Düsseldorfie oraz o ich wpływ na rynek poligraficzny.

więcej »

Wariacje UV

Kwiecień 2012

Na tegorocznych targach Fespa Digital, Agfa Graphics promowała stale rozszerzane portfolio swoich rozwiązań w zakresie druku wielkoformatowego. Pozwala ono na coraz szersze zastosowanie techniki inkjet UV w różnych segmentach rynkowych. Swój debiut na wystawie o światowym zasięgu miał tu ploter :Anapurna M2540 FB, prezentowany obok :Anapurna M2050 – najlepiej sprzedającego się obecnie urządzenia z tej serii. Rodzina systemów :Jeti była w Barcelonie reprezentowana przez modele :Jeti 3324 AquaJet Pro do zadrukowywania tekstyliów i wysokowydajny :Jeti 3020 Titan FTR. Przez cały okres targów na stoisku była obecna Adriana Piotrowska – regionalny kierownik sprzedaży w dziale inkjet Agfa Graphics Sp. z o.o., która przyjmowała gości z Polski.

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama