Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Biznes i Ludzie

Doradztwo – klucz do sukcesu

Lipiec 2012

Podczas targów drupa 2012 firma Canon opublikowała czwarty już raport z serii „Insight Report” – The Bigger Picture. Zawiera on opinie klientów nt. wartości druku oparte na pogłębionych badaniach preferencji i nastawienia europejskich profesjonalistów, którzy zaopatrują swoje organizacje w materiały drukowane. Raport ujawnia m.in. że dostawcy usług druku powinni położyć nacisk na komunikację ze swoimi klientami, pokazać zwrot z inwestycji (ROI) w druk i wzmacniać relacje poprzez wdrożenie profesjonalnego doradztwa.

więcej »

Wyższa jakość serwisu

Lipiec 2012

Igepa Polska rozszerzyła ofertę produktów o segment płyt z tworzyw sztucznych dedykowanych dla branży reklamy wizualnej. Firma w chwili obecnej posiada pełną paletę grubości i kolorów akrylu ekstrudowanego i wylewanego, płyty spienione i twarde z PCW, lekkie i sztywne płyty kompozytowe oraz polipropylen kanalikowy. O nowej ofercie opowiada Marcin Jaworowski, Prezes Zarządu Igepa Polska.

więcej »

Zmiana myślenia

Czerwiec 2012

Narada kierownictwa 48 obecnie istniejących zagranicznych placówek Ministerstwa Gospodarki – Wydziałów Promocji, Handlu i Inwestycji (WPHI), która odbyła się 2 kwietnia w Warszawie z udziałem wicepremiera Pawlaka, była forum prezentacji nowej koncepcji promocji polskiej gospodarki. Jest to koncepcja koncentracji działań promocyjnych na 15 branżach „eksportowych” – od żywności, przez wyroby jubilerskie po jachty, oraz na rynkach priorytetowych, takich jak: Niemcy, Rosja, Chiny i perspektywicznych: Turcja, Brazylia, Algieria, Kanada, Kazachstan. Koncepcja ta jest dobrym wkładem w szerszą politykę promocyjną. Problem w tym, że takiej szerszej polityki nie ma.

więcej »

Optymistycznie

Maj 2012

O drodze, która wiedzie do nowych celów oraz roli reklamy zewnętrznej w dobie mediów społecznościowych i relacjach, a nawet współpracy z konkurencją rozmawiamy z Andrzejem Grudzińskim, Dyrektorem Generalnym i Mariuszem Wańkiewiczem, Dyrektorem Sprzedaży i Marketingu z Cityboard Media.

więcej »

Drugi wymiar

Marzec 2012

Visual Merchandising (VM) jest terminem używanym w celu określenia wszelkich działań związanych z zarządzaniem produktem. Działania te dotyczą, między innymi, prezentacji produktu w sklepie. Warto przytoczyć zdanie autorstwa wydawcy magazynu VM In, który mówiąc o Visual Merchandisingu, napisał krótko: „Dotyczy wzięcia produktu i użycia go tak, aby całe środowisko o nim mówiło”. Zadaniem VM jest wpływanie nie tylko na estetykę miejsca, ekspozycję towaru, ale i na wynik sprzedaży. W mediach często pojawiają się artykuły, nie do końca opisujące i wyjaśniające pełen zakres zagadnienia, które powinniśmy postrzegać wielowymiarowo.

więcej »

Ekologicznie vs. ekonomicznie?

Luty 2012

W ostatnich latach istotnie zmieniło się polskie prawo ochrony środowiska, które stopniowo przystosowuje się do wymogów unijnych. Jednak normy prawne stanowią tylko jeden z elementów wpływających na proekologiczne działania przedsiębiorstw. Ważnymi czynnikami jest także przyjmowany przez firmę system wartości oraz bodźce ekonomiczne zachęcające do czynienia z działań korzystnych dla środowiska naturalnego elementu strategii biznesowej.

więcej »

Ambaras pod wiatą

Styczeń 2012

Miasto stołeczne Warszawa i jego Zarząd Transportu Miejskiego prowadzą od maja 2010 roku postępowanie koncesyjne „Przystanek Komunikacji Miejskiej”, które miało wyłonić partnera dla postawienia i eksploatacji na terenie Miasta blisko 1600 nowych wiat przystankowych, wyposażonych w witryny reklamowe. Postępowanie jest w toku, poważni przedstawiciele Miasta podają kolejne daty jego rozstrzygnięcia, a tu nagle pojawia się ogłoszenie o „Konkursie ofert na dzierżawę wiat przystankowych zlokalizowanych na terenie m. st. Warszawy”.

więcej »

Dobry rok

Styczeń 2012

Na rynku istnieje od czterech lat, a na koncie ma już ponad 3 500 m² powierzchni zainstalowanych nośników. W minionym roku podpisała kontrakt na kompleksową realizację projektu budowy największej w Europie Środkowo-Wschodniej profesjonalnej sieci wielkoformatowych ekranów LED. Ich telebimy goszczą na Stadionie Miejskim Wisły Kraków i Dialog Arena w Lubinie. Firma Flexvision, bo o niej mowa, to firma z ogromnym potencjałem i jeden z czołowych dostawców w segmencie Digital Signage. Z Prezesem, Konradem Pawlakiem, rozmawiamy na temat osiągnięć firmy i planów na przyszły rok.

więcej »

Przyszłość motorem teraźniejszości

Grudzień 2011

Mierzalność przekazu, targetowanie, elastyczność oraz precyzja – to tylko niektóre z wyzwań, przed którymi stają przedstawiciele branży Digital Signage. Aby nie ulec stagnacji lub co gorsza uwstecznić się należy – w kontekście działań teraźniejszych – myśleć o przyszłości, korzystając z najnowszych rozwiązań technologicznych. Na temat konwergencji mediów, wpływu najnowszych technologii na zachowania konsumencie, a także wyzwań i prognoz w sektorze DOOH rozmawialiśmy z Annie Rickard, CEO w firmie Posterscope Worldwide.

więcej »

Zamiłowanie do detalu

Sierpień 2011

Zabawny display paletowy stworzony z okazji Dnia Dziecka oraz „szafa grająca” prezentująca audiobooki – to dwa projekty Grupy STI, które otrzymały w tym roku wyróżnienie w konkursie POPAI Poland Awards.

więcej »

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama