Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Biznes i Ludzie

Angielskie wejście

Czerwiec 2011

Londyńskie targi Screenmedia Expo są wydarzeniem, podczas którego corocznie mają miejsce premiery najnowszych technologii, usług i rozwiązań z sektora cyfrowych mediów. Wśród odwiedzających można znaleźć przedstawicieli branż takich, jak: transport, sport, edukacja, zdrowie, a także właścicieli punktów usługowych i handlowych.

więcej »

Ziemia obiecana

Kwiecień 2011

Już po raz siódmy na Akademii Triasu pojawiły się osoby z branży eventowej oraz eksperci zainteresowani stałymi instalacjami audiowizualnymi. W tym roku motywem przewodnim był film, a nawiązania do „Ziemi obiecanej” Andrzeja Wajdy były widoczne na miejscu, a także słyszalne w kuluarowych rozmowach. 

więcej »

Clio Awards rozdane!

W połowie maja, w Las Vegas zakończyła się kolejna edycja prestiżowego festiwalu Clio Awards 2009, na w którym oceniano najbardziej kreatywne i innowacyjne reklamy. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, ponieważ konkurs odbywał się już po raz 50.

więcej »

Królowie reklamowej dżungli

Sylwia Włodarczyk

Do Cannes warto wybrać się nie tylko z powodu pięknych plaż i urokliwych portów. Należy wymienić jeszcze dwa ważne podwody, dla których należałoby tu przyjechać. Po pierwsze festiwal filmowy, który w maju tego roku odbył się tam po raz 62., ale także – zdecydowanie ważniejszy dla branży – festiwal Cannes Lions – święto twórców reklamy.

więcej »

Reklamowe Oscary

Patrzcie i bierzcie z nich przykład” – chciałoby się powiedzieć po zakończonej niedawno edycji Clio Awards. Takie reklamy, jak te nagrodzone, można by oglądać na okrągło. Dlaczego? Ponieważ są nietypowe, zabawne i zapadają w pamięć. Szkoda, że wśród tych najlepszych zabrakło naszych rodzimych kreacji...

więcej »

Plakaty, którymi można sterować?

Firma CBS Outdoor wraz z agencją kreatywną Clusta, stworzyły nową platformę cyfrową, która pozwala na bezpośredni kontakt z plakatem. Pomysł wydaje się być jest ciekawy i bardzo nietypowy. Jako pierwsi, możliwość interakcji z reklamą będą mieli użytkownicy iPhone’a.

więcej »

Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.

Japońskie ministerstwo spraw wewnętrznych i komunikacji przeznaczyło 1 mln dolarów na badanie częstotliwości interakcji między telefonami komórkowymi a ekranami DS.

więcej »

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama