Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Biznes i Ludzie

Angielskie wejście

Czerwiec 2011

Londyńskie targi Screenmedia Expo są wydarzeniem, podczas którego corocznie mają miejsce premiery najnowszych technologii, usług i rozwiązań z sektora cyfrowych mediów. Wśród odwiedzających można znaleźć przedstawicieli branż takich, jak: transport, sport, edukacja, zdrowie, a także właścicieli punktów usługowych i handlowych.

więcej »

Ziemia obiecana

Kwiecień 2011

Już po raz siódmy na Akademii Triasu pojawiły się osoby z branży eventowej oraz eksperci zainteresowani stałymi instalacjami audiowizualnymi. W tym roku motywem przewodnim był film, a nawiązania do „Ziemi obiecanej” Andrzeja Wajdy były widoczne na miejscu, a także słyszalne w kuluarowych rozmowach. 

więcej »

Clio Awards rozdane!

W połowie maja, w Las Vegas zakończyła się kolejna edycja prestiżowego festiwalu Clio Awards 2009, na w którym oceniano najbardziej kreatywne i innowacyjne reklamy. Tegoroczna edycja była wyjątkowa, ponieważ konkurs odbywał się już po raz 50.

więcej »

Królowie reklamowej dżungli

Sylwia Włodarczyk

Do Cannes warto wybrać się nie tylko z powodu pięknych plaż i urokliwych portów. Należy wymienić jeszcze dwa ważne podwody, dla których należałoby tu przyjechać. Po pierwsze festiwal filmowy, który w maju tego roku odbył się tam po raz 62., ale także – zdecydowanie ważniejszy dla branży – festiwal Cannes Lions – święto twórców reklamy.

więcej »

Reklamowe Oscary

Patrzcie i bierzcie z nich przykład” – chciałoby się powiedzieć po zakończonej niedawno edycji Clio Awards. Takie reklamy, jak te nagrodzone, można by oglądać na okrągło. Dlaczego? Ponieważ są nietypowe, zabawne i zapadają w pamięć. Szkoda, że wśród tych najlepszych zabrakło naszych rodzimych kreacji...

więcej »

Plakaty, którymi można sterować?

Firma CBS Outdoor wraz z agencją kreatywną Clusta, stworzyły nową platformę cyfrową, która pozwala na bezpośredni kontakt z plakatem. Pomysł wydaje się być jest ciekawy i bardzo nietypowy. Jako pierwsi, możliwość interakcji z reklamą będą mieli użytkownicy iPhone’a.

więcej »

Japoński rząd finansuje badania efektywności DS.

Japońskie ministerstwo spraw wewnętrznych i komunikacji przeznaczyło 1 mln dolarów na badanie częstotliwości interakcji między telefonami komórkowymi a ekranami DS.

więcej »

Komentarz miesiąca

Gdy piłka w grze…

Trwające obecnie w Rosji Mistrzostwa Świata w Piłce Nożnej to także festiwal wizualnej komunikacji. Fani poszczególnych drużyn prześcigają się w malowaniu twarzy, nakryciach głowy, fantazyjnych strojach i wszelkiego rodzaju gadżetach do kibicowania. Trzeba tylko w ferworze zagrzewania piłkarzy do walki zawsze pamiętać, że najpierw jesteśmy ludźmi, a dopiero potem narodami. Polska drużyna – jak zwykle – grała mecz otwarcia, przed którym nastawiona była wielce buńczucznie, potem przyszedł mecz o wszystko, a na koniec mecz o honor.

Reklama