Interviews

  • Nie róbmy z orła karykatury. Rozmowa z Andrzejem L. Włoszczyńskim
  • „Polacy, swoim zwyczajem, do symboli narodowych podchodzą na klęczkach. Zaraz podniesie się lament: »Jezus Maria, ruszają nam symbole narodowe!«. Do nikogo nie dotrze, że nie ruszają, że chcą tylko zrobić porządek, chcą ujednolicić i unormować, żeby nie trzeba się było wstydzić bałaganu. Nie dotrze, że skoro tak czcimy orła, to nie róbmy...

     

    więcej »
  • Wyświetlacz może więcej. Rozmowa z Mariuszem Orzechowskim
  • Digital signage staje się coraz bardziej interaktywny, a systemy potrafią inteligentnie reagować na zachowania odbiorców. O przyszłości i teraźniejszości oprogramowania, sensorów i inteligentnych algorytmów opowiada Mariusz Orzechowski z NEC Displays Solutions, Prezes PDSA.

    więcej »
  • Zmiana upierzenia
  • Mimo iż nazwa ibis najczęściej kojarzona jest z hotelami należącymi do Grupy Hotelowej Orbis, to jej pierwotne znaczenie odnosi się do rodziny ptaków z rzędu pelikanowatych. Zgodnie z założeniami strategii Accor, w segmencie hoteli ekonomicznych znacznie zmieni się architektura marek.

    więcej »
  • Diagnozy i prognozy
  • Przejęcie News Outdoor Poland, a także zmiany personalne w Zarządzie sprawiły, że pojawiło się wiele spekulacji na temat firmy Ströer.

    więcej »
  • Szum we wnętrzu. Rozmowa z Prezesem Zarządu Touchpoints, Andrejem Modicem.
  • Czym właściwie wyróżnia się indoor? Jakie jest jego miejsce w świecie zdominowanym przez nośniki zewnętrzne? A także, jaka przyszłość czeka przedstawicieli z branży reklamy wewnętrznej? – o wszystkim tym rozmawialiśmy z Prezesem Zarządu Touchpoints, Andrejem Modicem.

    więcej »
  • All Inclusive. Rozmowa z Wiceprezesem Flexvision, Konradem Pawlakiem.
  • Obserwując zmiany, jakie zachodzą na rynku nośników cyfrowych, można zauważyć wzrost wymagań i świadomości ze strony klientów oraz spadek liczby dostawców, którzy są w stanie sprostać wymogom technologicznym i biznesowym. Większość dystrybutorów i producentów koncentruje swoją uwagę na samym procesie sprzedaży...

    więcej »
  • Komentarz miesiąca

    Małe kroczki dla wspólnego dobra

    Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

    Reklama