TabKiosk

Teraz z pomocą nadchodzi TabKiosk – nowe na polskim i europejskim rynku urządzenie do zastosowań biznesowych, przy pomocy którego przeprowadzić można działania marketingowe, w których liczy się interakcja z odbiorcą.

 

To pracownicy marketingu wyrazili potrzebę utworzenia TabKiosku, narzędzia o niewielkich gabarytach, które ma służyć do prowadzenia programów lojalnościowych, eventów, prezentować dodatkowe cechy promowanego przez nich produktu lub usługi, jak również pełnić funkcję centrum rozrywki, ankietera przeprowadzającego badania, przewodnika po obiekcie czy też  ma skupić się na realizacji jednej konkretnej prostej funkcji np. umożliwić gościom hotelowym samodzielne zamówienie taksówki.  Specjaliści od marketingu zarówno w Polsce, jak i za granicą docenili TabKioski nagradzając je za innowacyjne rozwiązanie dla handlu i marketingu w punkcie sprzedaży. Marketerzy z takich firma jak H&M, Mercedes Benz,  Grupa Santander Bank, mBank, FMbank, operator sieci komórkowej Plus, eFitness, producent mebli Sits, Grupa Allegro czy Eurest wykorzystują je w swoich firmach i potwierdzili ich przydatność jako wirtualnych ankieterów, multimedialnych katalogów produktowych, elektronicznych sprzedawców, prezenterów multimedialnych.

 

Filozofia TabKiosk  

Firma Artboro obserwując zachodzące na rynku digital media zmiany, przygotowała koncepcję TabKiosku w oparciu o dynamicznie rosnącą sprzedaż tabletów serii iPad, Samsung Galaxy, Lenovo czy Microsoft Surface. Obecnie firma jest w stanie przygotować obudowę pod każdy rodzaj tabletu. Producent udostępnia trzy podstawowe modele TabKiosk- stojący, biurkowy i naścienny, z których największym zainteresowaniem cieszy się model Stand z podświetlanym panelem frontowym z miejscem na  logo wystawcy, hasło promocyjne czy adres strony www.

Doświadczenie Artboro pozwoliło przygotować kompleksowe rozwiązanie zawierające zarówno  obudowę zabezpieczającą tablet przed kradzieżą ,  jak i oprogramowanie zarządzające treścią prezentowaną na urządzeniu oraz możliwością zdalnego zarządzania. Tak przygotowane urządzenia są wykorzystywane w ponad 1000 oddziałach banków w Polsce.

 

Więcej niż ulotka i katalog

TabKiosk pozwala również wystawcy na przeprowadzenie ankiety i zebranie informacji o odwiedzających, ich preferencjach i oczekiwaniach. Wirtualny katalog i e-prezentacja oferty to zarówno oszczędność na materiałach drukowanych, jak i możliwość znacznie ciekawszej prezentacji i przedstawienia bardziej szczegółowej oferty. Artboro oprócz produkcji obudów i sprzedaży kompleksowych, dedykowanych rozwiązań uruchomiła wypożyczalnię TabKiosków wraz z  obsługą eventów i targów.

 

 

TabKiosk to mobilne urządzenie, które łatwo można zabrać ze sobą np. na targi czy eventy, bądź ustawić na regale produktowym, które nie zajmuje zbyt wiele powierzchni. TabKiosk to wandaloodporna obudowa na tablet do zastosowań biznesowych, dopasowana idealnie do tabletu. Oferujemy obudowy pod wszystkie rodzaje tabletów – opowiada Bartosz Świtniewski, właściciel Artboro.

 

 

Nieograniczone pomysły na działania z TabKiosk

Pomysły na wykorzystanie TabKiosków są nieograniczone. Pierwsze zamówienia, które otrzymało Artboro, złożył jeden z salonów samochodowych, którego pracownicy szukali rozwiązań do wyróżnienia się podczas dni otwartych. Kolejne dotyczyły m.in. wyposażenia kącika dziecięcego, na których promowano gry bez przemocy. Wśród zrealizowanych pomysłów na wykorzystanie Tabkiosków jest też przeprowadzenie badań podczas targów, zorganizowanie wirtualnego przewodnika po obiekcie czy zorganizowanie eventu z konkursem na urządzeniu.

 

Ostatnio sprzedaliśmy koncepcję TabKiosku skandynawskiej korporacji taksówkarskiej, która potrzebowała atrakcyjnych wizualnie obudów na tablety do udostępnienia gościom aplikacji, poprzez którą będą oni mogli zamówić sobie ich firmową taksówkę – mówi Bartosz Świtniewski, podkreślając, że zastosowanie TabKiosk ograniczać może jedynie wyobraźnia. 

 

 

 

 

 

 

http://www.artboro.com/

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama