Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Sign & Systemy Świetlne

Zmiana na plus

kwiecień 2014

Po rebrandingu w październiku 2013 roku Polycasa zyskała nową energię do działania, co natychmiast przełożyło się na osiągane efekty. Firma jest obecna w wielu krajach, a jej europejskość podkreśla nowa nazwa oraz pozycjonowanie jako lidera, który kreuje „Twój świat tworzyw sztucznych”. To rozwinięcie definiuje nie tylko skalę działania Polycasa, ale także szeroką gamę oferowanych produktów.

więcej »

Światło w grze

marzec 2014

W lutym, tuż przed meczem Lech Poznań – Śląsk Wrocław, poznański stadion piłkarski rozświetliło nowe oznakowanie partnera tytularnego obiektu – firmy INEA. Napis o długości 32 m i wysokości 13,6 m jest największym oznakowaniem stadionu w Polsce. Do jego podświetlenia wykorzystano 23 tys. lamp LED.

więcej »

Miasto jak malowane

styczeń 2014

Mapping 3D, czyli multimedialne projekcje na budynkach, to najbardziej spektakularna forma „zabawy” ze światłem i architekturą. Wielkoformatowe aranżacje pozwalają zobaczyć budynki w zupełnie innej odsłonie niż na co dzień. Dzięki temu, choć na jedną noc, zwracają naszą uwagę na cenne, a często zaniedbane i niedostrzegane obiekty.


więcej »

Plastik ma się dobrze

listopad 2013

„Po kilku latach stagnacji w tym roku obserwujemy w Unii Europejskiej powolny wzrost popytu” – tak o rynku komunikacji wizualnej wypowiada się Peter Kelly, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polycasa. To oddział brytyjskiej firmy Quinn Manufacturing Group, specjalizujący się w produkcji tworzyw sztucznych.

więcej »

Nowe światy

Lipiec 2013

Instalacja wyświetlająca trójwymiarowe obrazy i animacje, przeznaczona do samodzielnego złożenia? I to przy śmiesznie niskich kosztach i otwartym oprogramowaniu? To nie żart. Świat grafiki 3D jeszcze nigdy nie był tak dostępny.

więcej »

Odświeżona tradycja

Czerwiec 2013

Poczta Polska to instytucja olbrzymia i wiekowa. Tradycyjne obszary jej działalności są coraz częściej zawłaszczane przez technologie cyfrowe i stają się polem zmagań z narastającą konkurencją. Aby móc przetrwać na trudnym rynku, potrzebuje zmian.

więcej »

Strefa zagrożenia

Maj 2013

Amerykańskie firmy, których pracownicy produkują bądź mają kontakt z niebezpiecznymi chemikaliami, są w trakcie dostosowywania oznakowania informacyjno-ostrzegawczego. Regulacja ma na celu harmonizację amerykańskich przepisów z regulacjami obowiązującymi w innych krajach.

więcej »

Piwne otwarcia

Kwiecień 2013

Konkurencja między polskimi browarami jest niezwykle silna. Wymaga to od marek nieustannego dostosowywania instrumentów oraz kampanii marketingowych. Lifting marki co dwa-trzy lata jest koniecznością. Ostatnie lata dostarczają wielu przykładów tego typu działań.

więcej »

Zrobieni w balona

Marzec 2013

Dowolne kształty i rozmiary, nieskomplikowana logistyka, wytrzymałość oraz bezpośredni kontakt z odbiorcami – oto zalety reklamy pneumatycznej. Choćby dla nich warto dać się zrobić w balona.

więcej »

Remont marki

Styczeń 2013

Jeszcze kilka lat temu angielskie słowo "rebranding" brzmiało w Polsce obco i niezrozumiale. Jednak dzisiaj chyba wszyscy zdążyli się do niego przyzwyczaić. Modyfikacji marek dokonuje się, gdy wywołują złe skojarzenia, są przestarzałe lub konsumenci się nimi znudzili. Dlatego wiele firm decyduje się na nie co kilka-kilkanaście lat.

więcej »

Komentarz miesiąca

Postęp i nieustanne przyspieszenie technologiczne

Czy jeszcze nadążamy za technologicznymi nowościami, chociażby z dziedziny druku wielkoformatowego czy digital signage? Prawie w każdym numerze VISUAL COMMUNICATION relacjonujemy dla Was, Drodzy Czytelnicy,  kolejną rewolucję w tych sferach. Inaczej nie będzie i tym razem. Mam nadzieję, że nadążacie za postępem i za naszymi relacjami, nie dostając przy tym zadyszki!

Reklama