Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Sign & Systemy Świetlne

Rząd jak korporacja

czerwiec 2014

Kolejną częścią prac nad projektem Orli Dom, po projekcie herbu małego, „Godle Wojewody” i „Księdze tablic urzędowych”, jest „Godło Ministra”. Pod tym hasłem kryje się propozycja ujednolicenia znaków ministerstw, ale i koncepcja systemu ich stosowania w jeden, skodyfikowany sposób. A skoro tak, to można określić tę część jako próbę koncepcyjną „corporate identity” dla rządu.

więcej »

Zmiana na plus

kwiecień 2014

Po rebrandingu w październiku 2013 roku Polycasa zyskała nową energię do działania, co natychmiast przełożyło się na osiągane efekty. Firma jest obecna w wielu krajach, a jej europejskość podkreśla nowa nazwa oraz pozycjonowanie jako lidera, który kreuje „Twój świat tworzyw sztucznych”. To rozwinięcie definiuje nie tylko skalę działania Polycasa, ale także szeroką gamę oferowanych produktów.

więcej »

Światło w grze

marzec 2014

W lutym, tuż przed meczem Lech Poznań – Śląsk Wrocław, poznański stadion piłkarski rozświetliło nowe oznakowanie partnera tytularnego obiektu – firmy INEA. Napis o długości 32 m i wysokości 13,6 m jest największym oznakowaniem stadionu w Polsce. Do jego podświetlenia wykorzystano 23 tys. lamp LED.

więcej »

Miasto jak malowane

styczeń 2014

Mapping 3D, czyli multimedialne projekcje na budynkach, to najbardziej spektakularna forma „zabawy” ze światłem i architekturą. Wielkoformatowe aranżacje pozwalają zobaczyć budynki w zupełnie innej odsłonie niż na co dzień. Dzięki temu, choć na jedną noc, zwracają naszą uwagę na cenne, a często zaniedbane i niedostrzegane obiekty.


więcej »

Plastik ma się dobrze

listopad 2013

„Po kilku latach stagnacji w tym roku obserwujemy w Unii Europejskiej powolny wzrost popytu” – tak o rynku komunikacji wizualnej wypowiada się Peter Kelly, dyrektor marketingu i sprzedaży w Polycasa. To oddział brytyjskiej firmy Quinn Manufacturing Group, specjalizujący się w produkcji tworzyw sztucznych.

więcej »

Nowe światy

Lipiec 2013

Instalacja wyświetlająca trójwymiarowe obrazy i animacje, przeznaczona do samodzielnego złożenia? I to przy śmiesznie niskich kosztach i otwartym oprogramowaniu? To nie żart. Świat grafiki 3D jeszcze nigdy nie był tak dostępny.

więcej »

Odświeżona tradycja

Czerwiec 2013

Poczta Polska to instytucja olbrzymia i wiekowa. Tradycyjne obszary jej działalności są coraz częściej zawłaszczane przez technologie cyfrowe i stają się polem zmagań z narastającą konkurencją. Aby móc przetrwać na trudnym rynku, potrzebuje zmian.

więcej »

Strefa zagrożenia

Maj 2013

Amerykańskie firmy, których pracownicy produkują bądź mają kontakt z niebezpiecznymi chemikaliami, są w trakcie dostosowywania oznakowania informacyjno-ostrzegawczego. Regulacja ma na celu harmonizację amerykańskich przepisów z regulacjami obowiązującymi w innych krajach.

więcej »

Piwne otwarcia

Kwiecień 2013

Konkurencja między polskimi browarami jest niezwykle silna. Wymaga to od marek nieustannego dostosowywania instrumentów oraz kampanii marketingowych. Lifting marki co dwa-trzy lata jest koniecznością. Ostatnie lata dostarczają wielu przykładów tego typu działań.

więcej »

Zrobieni w balona

Marzec 2013

Dowolne kształty i rozmiary, nieskomplikowana logistyka, wytrzymałość oraz bezpośredni kontakt z odbiorcami – oto zalety reklamy pneumatycznej. Choćby dla nich warto dać się zrobić w balona.

więcej »

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama