Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Kaufland z digital signage

W 40 supermarketach sieci Kaufland zainstalowano wyświetlacze digital signage. Realizacja tego projektu mającego na celu wykorzystanie różnorodnych narzędzi komunikacji z klientami, rozpoczęła się ponad rok temu. W tej chwili ekrany są już dostępne w sklepach w Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą. Nowoczesne ekrany stanowią uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników, jak plakaty czy radiowęzeł. Ekrany umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie ich do potrzeb sieci, danego regionu, czy nawet pojedynczego marketu. Nowe ekrany dają szansę na skuteczniejsze dopasowanie reklamy i przekazywanych treści do klientów.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama