Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Digital Signage i NASA

 

SOFIA, czyli Stratospheric Observatory For Infrared Astronomy, Stratosferyczne Obserwatorium Astronomii Podczerwonej, jest powietrznym obserwatorium, będącym wspólnym projektem NASA i niemieckiego Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt. Wyposażone jest w teleskop o średnicy wynoszącej 2,5 metra, pracujący w zakresie promieniowania podczerwonego. Stale rozwijający się program wymaga zaangażowania dużej liczby personelu w różnych lokalizacjach. Aby działać wydajnie i łatwo, NASA potrzebowała także skutecznej strategii komunikacji. Przed wdrożeniem digital signage członkowie zespołu NASA polegali na tradycyjnych systemach jak e-maile. Ta metoda komunikacji odciągała personel od podstawowych zadań, NASA potrzebowała zatem dynamicznego rozwiązania do wyświetlania ważnych informacji we wszystkich lokalizacjach operacyjnych. Ich celem było zapewnienie jednego modelu i narzędzia do komunikacji dla całego personelu programu. NASA wykorzystała technologię 5 wyświetlaczy digital signage w 3 obiektach, wyświetlając na nich harmonogramy lotów i napraw oraz czynności w dzień i po locie. System wykorzystuje oprogramowanie Mvix, które jest łatwe w użyciu.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama