Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Digital Signage i NASA

 

SOFIA, czyli Stratospheric Observatory For Infrared Astronomy, Stratosferyczne Obserwatorium Astronomii Podczerwonej, jest powietrznym obserwatorium, będącym wspólnym projektem NASA i niemieckiego Deutsches Zentrum für Luft- und Raumfahrt. Wyposażone jest w teleskop o średnicy wynoszącej 2,5 metra, pracujący w zakresie promieniowania podczerwonego. Stale rozwijający się program wymaga zaangażowania dużej liczby personelu w różnych lokalizacjach. Aby działać wydajnie i łatwo, NASA potrzebowała także skutecznej strategii komunikacji. Przed wdrożeniem digital signage członkowie zespołu NASA polegali na tradycyjnych systemach jak e-maile. Ta metoda komunikacji odciągała personel od podstawowych zadań, NASA potrzebowała zatem dynamicznego rozwiązania do wyświetlania ważnych informacji we wszystkich lokalizacjach operacyjnych. Ich celem było zapewnienie jednego modelu i narzędzia do komunikacji dla całego personelu programu. NASA wykorzystała technologię 5 wyświetlaczy digital signage w 3 obiektach, wyświetlając na nich harmonogramy lotów i napraw oraz czynności w dzień i po locie. System wykorzystuje oprogramowanie Mvix, które jest łatwe w użyciu.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama