Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/digital_signage_led/kaufland_z_digital_signage.html

Kaufland z digital signage

 

W 40 supermarketach sieci Kaufland zainstalowano wyświetlacze digital signage. Realizacja tego projektu mającego na celu wykorzystanie różnorodnych narzędzi komunikacji z klientami, rozpoczęła się ponad rok temu. W tej chwili ekrany są już dostępne w sklepach w Wrocławiu, Krakowie, Lublinie czy też w Piasecznie pod Warszawą. Nowoczesne ekrany stanowią uzupełnienie wykorzystywanych do tej pory nośników, jak plakaty czy radiowęzeł. Ekrany umożliwiają przede wszystkim spersonalizowanie reklamy i informacji oraz dopasowanie ich do potrzeb sieci, danego regionu, czy nawet pojedynczego marketu. Nowe ekrany dają szansę na skuteczniejsze dopasowanie reklamy i przekazywanych treści do klientów.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć