„To nasza wspólna sprawa”
Gigant w branży napojów bezalkoholowych Coca-Cola Company ogłosił na swoich mediach społecznościowych informację o wstrzymaniu swoich kampanii reklamowych na czas epidemii, w celu przeznaczenia środków finansowych na walkę z koronawirusem. Decyzja została wdrożona na początku kwietnia i obejmuje wszystkie marki producenta. Jak można przeczytać w oficjalnym komunikacie, firma uważa prowadzenie działalności reklamowej w czasie ogólnoświatowego kryzysu za niewłaściwe. W zaistniałej sytuacji producent chce skupić swoją uwagę na zapewnianiu bezpieczeństwa swoim pracownikom i konsumentom, a także na utrzymywaniu relacji z klientami biznesowymi. Firma podejmuje również szereg działań mających na celu pomóc najbardziej dotkniętym epidemią krajom, dostarczając swoje produkty i wspomagając ich finansowo. Przeznacza ona 120 milionów dolarów na pomoc humanitarną na całym świecie. Dotychczas wspomogła już wiele krajów, w tym Chiny i Włochy. Dalsze decyzje i działania firmy można śledzić na jej profilach internetowych.
|