Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/media_i_komunikacja/nadzieja_w_polskich_miastach.html

„Nadzieja” w polskich miastach

Od połowy listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” - intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest odpowiedzią autorki i AMS na sytuację, w jakiej znalazł się cały świat.

Słowo „Nadzieja” zostało wplecione w roślinne motywy autorstwa Justyny Stoszek - malarki i rzeźbiarki, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska.

„Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo >>nadzieja<< dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata” – dodaje Justyna Stoszek.

Kampanię można oglądać zarówno na tradycyjnych, jak i cyfrowych nośnikach AMS.

« poprzedni   |   następny » « wróć