„Nadzieja” w polskich miastachOd połowy listopada na przystankach w całej Polsce pojawiła się „Nadzieja” - intrygujący plakat Justyny Stoszek. Praca jest odpowiedzią autorki i AMS na sytuację, w jakiej znalazł się cały świat. Słowo „Nadzieja” zostało wplecione w roślinne motywy autorstwa Justyny Stoszek - malarki i rzeźbiarki, która od lat tworzy prace inspirowane naturą, a swoje działania skupia na szeroko rozumianej edukacji ekologicznej, relacji człowieka z naturą i ochronie środowiska. „Chciałabym, żeby moja praca nie była znakiem ostrzegawczym, ich teraz nie brakuje. Chciałabym, żeby słowo >>nadzieja<< dawało otuchy, rozjaśniało myśli przechodniów i przenosiło do innego świata” – dodaje Justyna Stoszek. Kampanię można oglądać zarówno na tradycyjnych, jak i cyfrowych nośnikach AMS.
|