Kreatywnie z tekturyData publikacji: sierpień 2013
Z myślą o najbardziej wymagających klientach dział kreatywny firmy BluePOS zaprojektował automatyczny ekspozytor reklamowy QuickDisplay. Prezentuje się on jako przyjazne w obsłudze narzędzie wspierające wszelkie akcje promocyjne z wykorzystaniem materiałów POS.
Celem nadrzędnym w procesie projektowania było stworzenie ekspozytora z tektury falistej, który będzie charakteryzował się najwyższą jakością wykonania i jednocześnie będzie przyjazny w obsłudze, oszczędzając czas użytkownika, miejsce w magazynie oraz bagażniku służbowego auta. QuickDisplay jest produkowany z jednego arkusza tektury falistej (tektura falista dwustronnie biała EE wykonana z surowców typu Kraft), dzięki czemu cechuje się solidnością wykonania i gwarantuje należytą prezentację produktu w miejscu sprzedaży. Jest to rozwiązanie w pełni automatyczne; rozłożenie standu zajmuje kilka sekund i, co istotne, odbywa się w miejscu docelowym – punkcie sprzedaży. Dzięki temu użytkownik zaoszczędzi sporo czasu i podniesie swoją efektywność. Co równie ważne, złożone standy zajmują niewiele miejsca, zatem w służbowym aucie zmieści się ich więcej. Udźwig jednej półki wynosi maksymalnie 30 kg, dzięki czemu QuickDisplay sprawdzi się również przy wsparciu sprzedaży ciężkich produktów, takich jak alkohole i napoje. Ekspozytor jest idealnym rozwiązaniem do prezentacji i sprzedaży wszelakich materiałów i produktów, szczególnie dla branży FMCG, w której promocyjne akcje marketingowe są krótkie i częste. Na pewno uwagę zwraca również krótki czas produkcji. BluePOS potrzebuje jednego tygodnia na realizację zlecenia od momentu jego złożenia. W rękach specjalistówTak szybkie tempo produkcji to nie jedyna zaleta, jaką wyróżnia się BluePOS. Firma została powołana do życia w oparciu o szeroką wiedzę i doświadczenie z zakresu druku cyfrowego i offsetowego. Połączenie tych czynników gwarantuje niespotykane na skalę naszego kraju możliwości produkcji materiałów wspierających sprzedaż POS i POP. BluePOS jest producentem opakowań i scenografii promocyjnej, który od początku swej działalności wyróżnia się bezkompromisowością w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań. Dlatego dziś jest w stanie zaoferować kompletną usługę dla najbardziej wymagających klientów. Firma ma w swej ofercie displaye (ekspozytory, standy), stojaki, prezentery promocyjne, hangery, potykacze, ścianki, podajniki na ulotki, opakowania i inne materiały reklamowe z papieru, kartonu, tektury falistej, tworzyw sztucznych (HIPS, PET, PVC), metalu oraz drewna. Co nowego?Portfolio BluePOS nie byłoby tak bogate, gdyby nie konsekwentnie rozbudowywany, nowoczesny park maszynowy, którego ciągła modernizacja pozwala jeszcze szybciej i sprawniej realizować standardowe i nietypowe zlecenia. Najnowszym nabytkiem firmy jest frezarka AXYZ CNC Pacer 6010 z systemem AVS pozwalającym na frezowanie na podstawie paserów. Urządzenie to jest przeznaczone do zastosowań wymagających precyzji i wysokiej jakości obróbki. Sprawdzi się zarówno przy małych realizacjach, jak i w produkcji seryjnej. AXYZ CNC Pacer 6010 jest w stanie obsługiwać w najwyższym standardzie takie materiały, jak: metale niezależne, tworzywa sztuczne (HIPS, PET, PVC), drewno, sklejka, MDF, gruba tektura. Dzięki dużemu obszarowi cięcia na maszynie można poddawać obróbce nawet materiały o wymiarach 3000 mm x 2000 mm. Rozmiar nie musi już być ograniczeniem podczas projektowania dużych elementów dekoracyjnych, liter przestrzennych czy produkcji o nietypowym obrysie. W maszynie zastosowano spiralne ząbki i listwy, celem podniesienia precyzji obróbki i jej powtarzalności, co jest istotne przy zamówieniach seryjnych dla dużych kontrahentów. Preflight na strażyFirma BluePOS zainwestowała także w automatyzację procesu przygotowania plików do druku. Korzysta z programów i-Layout oraz i-cut Preflight, które dają możliwość automatycznego dodawania spadów i obrysu kształtów oraz optymalizacji rozkładu użytków, a także usprawniają proces przygotowania plików do cięcia i bigowania. Oszczędność czasu jest kluczowa, ale warto też zwrócić uwagę na optymalizację ilości zużytego materiału i eliminację ewentualnych błędów przed wysłaniem pliku do druku, co wpływa również na aspekt ekonomiczny i związany z ochroną środowiska. Najnowszy produkt, który wyszedł spod ręki projektantów BluePOS, czyli zaprezentowany na wstępie ekspozytor reklamowy QuickDisplay, to jeden z najlepszych przykładów nieustannego rozwoju firmy na rynku opakowań i scenografii promocyjnej.
|