Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/lfp/the_poncho_poster.html

The poncho poster

© Mortierbrigade

Deszcz jest jedną z głównych  przeszkód, jeśli chodzi o jazdę rowerze. Aby usunąć tę przeszkodę i zachęcić mieszkańców Brukseli do jazdy na rowerze w każdych warunkach pogodowych, regionalne służby publiczne stolicy Belgii - Brussels Mobility - postanowiły umieścić w centrum miasta wielkofromatowe plakaty, z których niektóre zamieniają się w płaszcze przeciwdeszczowe. To oryginalne i praktyczne urządzenie zostało wymyślone przez brukselską agencję kreatywną Mortierbrigade. Kolorowe plakaty z napisem „Noś, gdy jest mokro” zawiera 20 płaszczy, które w razie deszczu rowerzyści mogą zdjąć z nośników reklamowych i założyć je na siebie. Za projekt nietypowych płaszczy przeciwdeszczowych odpowiadają dwie projektantki z Brukseli: Camille Taillefer i Marie-Céline Debande. 

« poprzedni   |   następny » « wróć