|
© AMS
|
Retargeting od AMS to rozwiązanie pozwalające klientom realizującym kampanie DOOH zwiększyć skuteczność dotarcia do odbiorców w określonej grupie celowej. Z tej możliwości skorzystało już Zalando, zapewniając synergię działań reklamowych online z ofertą Digital OOH AMS. Kampanię „Here to Stay” można zobaczyć na nośnikach Digital Citylight w największych miastach w Polsce.
Retargeting umożliwia dotarcie z przekazem reklamowym do osoby, która znalazła się w pobliżu kampanii prowadzonej na nośnikach Digital Out-of-Home AMS i należy do określonej grupy celowej. Poprzez połączenie świata Out-of-Home z kampanią online marka zyskuje wzmocnienie przekazu i precyzję w dotarciu do klienta. Tak jest w przypadku Zalando. Osoba, która spotka reklamę na przystanku, podobny komunikat zobaczy w swoim smartfonie, co ułatwi możliwość zakupu czy przejrzenia oferty.
„Outdoor łączy świat offline ze światem online, a Zalando, korzystając z naszej oferty, ma dodatkowo możliwość bardzo precyzyjnego wyboru grupy, której wyświetlimy kampanię re-targetingową. To w jeszcze większym stopniu wpływa na efektywność działań i zwiększa konwersję” - mówi Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital AMS.