Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/content/digital_signage_led/dooh_w_stylu_matrix.html

DOOH w stylu Matrix

© Warner Bros

W grudniu swoją premierę miała czwarta część kultowej serii filmowej „Matrix” - „Matrix Zmartwychwstania”. Premierze filmu towarzyszyły liczne kampanie reklamowe. Jedną z nich była kampania przeprowadzona przez Warner Bros. we współpracy z Dive Networks i Twitterem. Na cyfrowych nośnikach outdoorowych w USA, Meksyku i Japonii w towarzystwie głównych bohaterów produkcji pojawiły się tweety fanów, którzy we wspomnianych mediach społecznościowych komentują najnowszy film i oznaczają go hashtagiem #TheMatrixResurrections. Tweety wyświetlane są lokalnie - opinie mieszkańców danego miasta są wyświetlane na tamtejszych nośnikach. Jak podkreśla producent, kampania miała na celu wzmocnić dreszczyk emocji związany z kolejną częścią „Matrixa”, która pojawiła się po niemal 20 latach przerwy.

« poprzedni   |   następny » « wróć