W połowie maja w Poznaniu odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowych Targów Reklamy i Poligrafii Reklamowej – Reklama360. Wydarzenie, organizowane przez Międzynarodowe Targi Poznańskie, Mediarun i Omni3D, przyciągnęło wystawców z branży reklamy i poligrafii oraz gości zainteresowanych najnowszymi rozwiązaniami w tym sektorze. Czasopisma PRINT & PUBLISHING oraz VISUAL COMMUNICATION znalazły się w gronie patronów medialnych tego branżowego spotkania. Kolejna edycja targów Reklama 360 ma się odbyć w dniach 21-24 kwietnia 2015 roku.
Firma Adsystem została jednym z laureatów nagrody Acanthus Aureus – wyróżnienia przyznawanego przez MTP firmom, które najlepiej rozumieją i realizują strategie marketingowe.
|
Firma Atrium Centrum Ploterowe prezentowała w Poznaniu najciekawsze rozwiązania ze swojego portfolio.
|
Na stoisku wydawnictwa EUROPEAN MEDIA GROUP można było zobaczyć w działaniu i osobiście przetestować niezwykły stół multimedialny Tablo firmy Raster Vision.
|
Beata Jaroszewska, dyrektor operacyjna Fotolia Polska, osobiście zachęcała gości targów Reklama360 do zapoznania się z ofertą kreatywnych zdjęć.
|
W strefie pod nazwą Kreatywna Arena odbywały się prezentacje i pokazy prowadzone przez praktyków w dziedzinie marketingu, reklamy i nowoczesnych technologii.
|
Miejskie Zakłady Autobusowe postanowiły pokazać potencjał reklamy tranzytowej na pojazdach komunikacji miejskiej.
|