Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Digital Signage Trends 2018

Zbliża się konferencja Digital Signage Trends 2018. To obowiązkowy punkt spotkań specjalistów z branży DS w Polsce, przyciągający ekspertów nie tylko z naszego kraju, ale i z zagranicy. Podczas wydarzenia specjaliści z różnych rynków branżowych, od handlu detalicznego, banków, telekomunikacji, portów lotniczych, muzeów, biur, opieki zdrowotnej, HoReCa, po rozrywkę i przemysł będą mogli wymienić opinie i doświadczenia. Jako, że nieustannie zmienia się technologia, mapa rynku DS, świat inwestorów i integratorów, zmienia się też odbiorca, który oczekuje nie tylko informacji na dużych ekranach, ale także na urządzeniach mobilnych. Nowe trendy, takie jak omnichannel, AR, VR itp. wzbudzają duże zainteresowanie i zmuszą do dyskusji na temat perspektyw dla całego rynku. Konferencja, która odbędzie się 13 września 2018 w hotelu Novotel Warszawa Airport w stolicy będzie doskonałą okazją do jej rozpoczęcia. Więcej informacji można znaleźć na stronie: http://www.digitalsignagetrends.pl/pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama