Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

Bajki flagowe

„My home is my castle” – mój dom to moja twierdza. Sprawdza się, gdy mówimy o nas samych. Co jednak z miejscami, które są twierdzą dla… marek? Lub z lokalizacjami, które stają się takim „domem” na chwilę? Sposób na porządną komunikację miejscową oraz kilka innych wizualnych sztuczek zna niezawodny jak zwykle zespół Reakcji.

 

Flagi masztowe w kształcie prostokąta – klasyka gatunku. W samym Poznaniu, gdzie swoją siedzibę ma Reakcja, spotkamy je co krok: przed budynkiem MTP, przy Torze Regatowym Malta, lub oddziale Volkswagena. (Ten ostatni już korzystał z usług firmy produkującej flagi reklamowe, ale o tym na końcu tekstu). Drukowane techniką cyfrową, jednostronnie, z kolorystyką oferującą przebicie rzędu 90 proc. To sporo! O trwałości i wartości produktu nie zawsze decyduje jednak taki parametr, dobra flaga to przede wszystkim odpowiedni materiał. Trik polega na wykorzystaniu niemieckiej jakości w polskiej produkcji. Reakcja sprowadza zza zachodniej granicy dwa rodzaje materiału: pierwszy, należący do standardu to 100 proc. poliester (waga: 115 g/m2), drugi natomiast – za sprawą dodatkowych otworów i perforowanej struktury (przy wadze 125 g/m2) – to wersja „mesh”.


To nie koniec kwestii masztów
Przyglądając się ofercie firmy z Poznania, zauważymy spójność: flagi masztowe, które produkują, mogą zawisnąć na profesjonalnych i nieodzownych elementach takich form reklamy. Chodzi o maszty z włókna szklanego. Stożkowa forma, cztery wersje o zróżnicowanych funkcjach, wysokość od 6-ciu do 12-stu metrów, do tego okresowe przeglądy, serwis, mocowanie w betonowym fundamencie i gwarancja na niełamliwość rur, która wynosi… 10 lat!
 

Udane przedstawienie
Scena: plaża lub duży zielony teren. Wydarzenie: kampania promocyjna napoju, maraton lub festiwal. Aby móc powiedzieć: „show must go on!”, potrzebujemy: gości. Ci przyjdą, jeżeli  naszą imprezę odpowiednio oznaczymy. Nadchodzące lato jak zwykle może być egzaminem z komunikacji wizualnej, dlatego Reakcja udziela podpowiedzi. Po pierwsze – flagi przenośne. Łatwe w transporcie dzięki torbom do przechowywania, ważą niewiele i występują w kilku wysokościach. Firma produkuje egzemplarze mierzące od 230 do 600 cm, których maszty są odporne na silny wiatr (stąd nazwa – „winder”) lub teleskopowe. Te ostatnie producent wykonuje z aluminium („eko”). Po drugie – leżaki. O zaletach leżaków nie musimy przekonywać nikogo, jeżeli znajdzie się jednak powątpiewający fan aktywnego wypoczynku, niech wie, że Reakcja ma w portfolio aż dwa ich typy. Jeżeli znajdzie się ktoś odpowiedzialny za koszty – cyfrowo drukowane grafiki na siedziskach z łatwością można wymienić.


Przychodzi Banderas po flagę
…Po trzecie – banderki, których zbieżność z Antonio Banderasem jest przypadkowa i ma na celu jedyne efekt humorystyczny. Słusznie, jeżeli budzą natomiast skojarzenie z flagami na statkach. Firma z Poznania oferuje drukowane sublimacyjnie flagi do mocowania na jachtach. Produkt ze wszech miar ciekawy, o którym więcej przeczytamy na www.banderki.pl.

 

Obiecany Volkswagen
„Nie mamy żadnych ograniczeń w produkcji na poliestrze. Pełna gama kolorystyczna CMYK, drukowanie na brytach o szerokości 3,2 m, a te łączymy w powierzchnie nieskończone. Dzięki szerokim możliwościom szwalniczym, nie ograniczamy klientów w ich pomysłach – staramy się wykonać każde zlecenie” – podsumowują swoje realizacje specjaliści z Reakcji. Dla znanej marki samochodów powstał pionowy banner z górną poprzeczką, który zawieszono wysoko nad ziemią. Wysokość jest bowiem sprawą klienta… Pomogą się z nią zmierzyć realizacje flagowe i gama niezbędnych akcesoriów.


www.flagireklamowe.info.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama