Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Dane rejestracyjne

Login:
Hasło:
Powtórz hasło:
Nazwa firmy:
Numer NIP:
Imię:
Nazwisko:
Adres e-mail:
Telefon:
Adres:        Lokal: 
Miejscowość:        Kod pocztowy: 
Województwo:
Kraj:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie realizacji zamówienia.

Adres dostawy (zaznacz jeśli adres jest inny niż adres klienta)

Nazwa firmy:
Imię:
Nazwisko:
Adres:        Lokal: 
Miejscowość:        Kod pocztowy: 
Województwo:
Kraj:

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama