NEWS




Rogalik na drogę. Czerwony autobus 7Days

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”. Kampania będzie miała również wydźwięk lokalny. Na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.

więcej »

Kor­nit Di­gi­tal na Te­xpro­cess 2024. Kompleksowe portfolio na targach

Kor­nit Di­gi­tal zaprezentuje zintegrowane portfolio przepływu pra­cy na tar­gach Te­xpro­cess 2024. Wystawa Kornit w Messe Frank­furt, która odbędzie się w dniach 23–26 kwiet­nia, pozwoli uczestnikom doświadczyć niezrównanej mocy cyfrowych tekstyliów.

więcej »

Galeria Rusz. Artystyczny bilboard powraca

Dzięki pomocy oddanych fanów oraz firmy ZnajdźReklamę.pl, Galeria Rusz wróciła z nową ekspozycją na bilbordzie przy Wałach gen. Sikorskiego w Toruniu. Pod koniec lutego tego roku nieznani sprawcy zdewastowali i zniszczyli bilbord z pracą artystyczną Galerii Rusz.

więcej »

adphos na techtextil. Kluczowe rozwiązania

Firma adphos dzięki opatentowanym technologiom aNIR i aLITE odgrywa wiodącą rolę w dziedzinie przemysłowych procesów termicznych. Na targach techtextil we Frankfurcie przedstawi nowe rozwiązania w dziedzinie powłok tekstylnych i drukowania inteligentnych tekstyliów.

więcej »

Upominek klasy premium. Podróże z Panią Szyszką

Pani Szyszka (Lady Pinecone) to produkt klasy premium do samochodu, wyjątkowe połączenie nowoczesnego designu, funkcjonalności i trwałości z prozdrowotnym działaniem naturalnych olejków eterycznych. Wyjątkowość produktu potwierdzają patenty w kilkudziesięciu krajach na całym świecie.

więcej »

Kampania Pepsi. Thirsty for more

Pepsi wprowadza pierwszą od 14 lat zmianę identyfikacji wizualnej w 120 krajach na całym świecie. Aby uczcić ten moment, cyfrowe pokazy wzniosły się ponad rozpoznawalne punkty orientacyjne miast na całym świecie prezentując nową identyfikację wizualną. Wszystko w blasku pulsującego elektrycznego błękitu i czerni, które przeniosły markę w nową erę.

 

więcej »

Czas na zmiany. Awanse i zmiany w AMS

Pion marketingu i sprzedaży AMS przeszedł reorganizację. Czworo menedżerów objęło nowo utworzone stanowiska, a dwóch rozszerzyło zakres swojej odpowiedzialności. Procesy marketingowo-sprzedażowe w AMS zostały zreorganizowane i zgrupowane w cztery główne obszary.

więcej »

Akademia Lasera. Szkolenia w Colop Polska

Z początkiem roku 2024 Colop Polska powrócił do organizacji warsztatów laserowych, Akademii Lasera. W bieżącym roku odbyły się już dwie edycje warsztatów, a w sumie ponad 100 szkoleń prowadzonych cyklicznie od 2007 roku.

więcej »

Roland DG na FESPA 2024. Najnowsza seria ploterów

Firma Roland DG na targach FESPA Global Print Expo zaprezentuje zupełnie nową linię urządzeń wraz z najbardziej popularnymi i wszechstronnymi rozwiązaniami firmy. Wystawione plotery będą obejmować niedawno wprowadzony na rynek ploter VersaObject MO-240, który łączy druk bezpośredni na przedmiotach z bezprecedensową wydajnością.

więcej »

OOH w Polsce 2023. Podsumowanie roku

Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej przedstawiła informację dotyczącą wielkości rynku OOH w Polsce w 2023 roku. Dane zostały przygotowane we współpracy IGRZ i Domu Mediowego Starcom.

więcej »

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama