Rogalik na drogę. Czerwony autobus 7Days

© Mondelez Polska

W maju marka 7Days startuje z największą aktywacją w tym roku w ramach kampanii „7Days. Złap na drogę!”. Kampania będzie miała również wydźwięk lokalny. Na ulicach Lublina pojawi się czerwony piętrowy autobus 7Days funkcjonujący w ramach komunikacji miejskiej.

We wszystkich materiałach kampanii promocyjnej będzie można zobaczyć kadry z Warszawy, Gdańska i Krakowa. Od początku maja na ulice Lublina wyjedzie dedykowana, darmowa linia numer 7Days. „Lublin pełen jest studentów, dla których komunikacja miejska jest kluczowa, by sprawnie poruszać się po mieście – na zajęcia, ale też pomiędzy nimi. Czerwony autobus 7Days będzie kursował od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00 łącząc ze sobą najważniejsze dla studentów punkty – uczelnie, akademiki oraz centrum: powiedział Gergely Szilagyi, Brand Manager 7Days Poland&Baltics, Mondelez Polska. Dedykowany autobus to nie tylko dodatkowe połączenie, ale także lokalna atrakcja, ponieważ na wybranych przystankach z autobusu zostanie rozstawiona zjeżdżalnia, a pasażerowie będą mogli skorzystać z samplingu i poczęstować się produktem.
Strategią i zakupem mediów zajął się dom mediowy Spark Foundry. Za przygotowanie na polski rynek spotu i kreacji digitalowych odpowiadała Publicis. Nad przebiegiem akcji promocyjnej czuwa agencja Publicis, aktywację w Lublinie koordynuje agencja Get WOW. Komunikacją PR zajmuje się Big Picture.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama