Twoje dziecko jest tym, co jesz

Wszyscy nie raz słyszeli hasło Jesteś tym, co jesz. Powiedzenie to postanowiła wykorzystać brazylijska agencja Paim, która na zlecenie Państwowego Stowarzyszenie Pediatrycznego stworzyła nową kampanię. Na ulicach Rio de Janeiro pojawiły się billboardy prezentujące wizerunek karmiącej matki. Jej piersi przykryte zostały jednak obrazami śmieciowego jedzenia, tj. hamburgerów, pączków czy puszek coca-coli. Celem kampanii było podkreślenie niebezpieczeństwa spożywania tego typu produktów oraz ich poważnych konsekwencji zdrowotnych dla noworodków. Przerobione odpowiednio hasło kampanii brzmiało Twoje dziecko jest tym, co jesz i zachęcało matki do przestrzegania rozsądniej i zdrowej diety w tym szczególnym dla nich okresie.

 

 

 

 

©bandt

 

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama