Jaskrawe kolory w miastach i na wsiach. Kampania przyciągająca wzrok

© Platforma Obywatelska

Krzykliwe plakaty pojawiły się w różnych zakątkach Polski - pod wiatami przystanków komunikacji miejskiej, na billboardach, na środkach komunikacji miejskiej. Wszędzie tam gdzie setki przechodniów codziennie spoglądają można napotkać hasło PiS = Drożyzna.


Kampania outdoorowa, która na szeroką skalę ruszyła w połowie kwietnia to pierwsza, ogólnopolska akcja Platformy Obywatelskiej (PO) w tym roku. W samym województwie podkarpackim ma się pojawić około 40 billboardów z taką właśnie grafiką.
Żółty napis PiS = Drożyzna to jedyna grafika jaka pojawia się na czerwonym tle. Duża, wyrazista i bardzo czytelna czcionka wybija się z jednolitego tła i stanowi jedyny element kompozycyjny. W takim zestawieniu oba użyte w grafice kolory – czerwień i żółć, nabierają ostrzegawczego charakteru. W zestawieniu z otoczeniem, w którym się pojawiają (zarówno transport publiczny, jak i miejsca ekspozycji billboardów, czy wiaty przystankowe), przykuwają wzrok swoją wyrazistością i nasyconymi kolorami. Brak jakichkolwiek elementów przestrzennych potęguje prostotę przekazu.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama