|
© Cityboard Media
|
Pomysły na ponowne wykorzystanie nośników reklamowych nie przestają zaskakiwać. Firma Cityboard Media stworzyła plecaki i torby, które zostały uszyte z ekoplakatu wykorzystywanego do druku reklam wielkoformatowych. Ekoplakat to podłoże drukarskie dostępne w ofercie firmy, które zapewnia wysoką jakość ekspozycji reklamy. Dzięki swoim właściwościom materiał ten może być wykorzystany ponownie lub też poddany recyklingowi i upcyklingowi. „Cityboard od zawsze kładł duży nacisk na działania ekologiczne. Energooszczedne lampy, fotowoltaika na wybranych nośnikach, czy stosowanie ekoplakatów to najlepsze przykłady. Produkty z owych ekoplakatów są naszym najnowszym pomysłem, który pokazuje, że działamy odpowiedzialnie” - podkreśla Marcin Stan, Członek Zarządu Cityboard Media.
Firma uszyła z ekoplakatów plecaki, nerki, worki, torby zakupowe, a także sakwy rowerowe. Na ponowne użycie ekoplakatów zdecydował się ING Bank Śląski, który wykorzystał do produkcji plecaków, toreb i nerek ekoplakaty zastosowane w kampanii reklamowej banku realizowanej na nośnikach Cityboard Media. Przygotowaniem produktów z ekoplakatów zajęła się firma Trashki z Krakowa.