|
© Michał Dziurkowski
|
Coca-Cola ruszyła z nową kampanią z okazji 50-lecia istnienia na polskim rynku. W ramach akcji promocyjnej firma stworzyła murale w Gdyni, Łodzi, Katowicach i Krakowie. Dwa najnowsze murale można także podziwiać przy ulicach Żelaznej i Zamoyskiego w Warszawie. Projekt muralu przy ulicy Żelaznej prezentuje ikoniczną, konturową butelkę i jest nawiązaniem do historii marki w naszym kraju. Grafika wskazuje na Browary Warszawskie, gdzie rozpoczęła się produkcja kultowego napoju. Kreacja przy ulicy Zamoyskiego utrzymana jest w nowoczesnym stylu i przedstawia parę konturowych butelek i hasło aktualnej platformy komunikacyjnej „Real Magic” („Magia chwil przeżytych razem”). Na muralu znajdziemy również logo Hug (przytulenie), inspirowane tym, jak znak towarowy Coca-Cola wygląda na butelkach i puszkach - graficzne zawinięcie logo sprawia wrażenie obejmowania, przytulenia. Murale po zmroku oświetla animowana iluminacja. Za realizację kampanii odpowiada Good Looking Studio.