Kalendarium

09-11.01.2024 · Viscom, Düsseldorf

30.01-02.02.2024 · RemaDays, Nadarzyn

30.01-02.02.2024 · ISE, Barcelona

19-22.03.2024 · FESPA, Monachium

03-05.09.2024 · Warsaw Print Tech Expo, Nadarzyn

Soczyste plakaty

Kanadyjska Fundacja do Walki z Rakiem zorganizowała jedną z ciekawszych kampanii reklamowych, której celem było zwiększanie świadomości kobiet na temat możliwości zachorowań na nowotwór piersi oraz ich zachęcenia do wzięcia udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych. Społeczna kampania miała miejsce na jednym z większych rynków w mieście Vancouver, gdzie otwarte zostało stoisko diagnostyczne, w którym kobiety mogły przebadać biust. A zachęcić miały je do tego specjalnie stworzone plakaty przedstawiające owoce, które kształtem nawiązywały do kobiecych krągłości oraz specyfiki miejsca, w którym wykonywano badania, czyli Nesters Market. Akcja zakończyła się sukcesem, ponieważ kilka tysięcy kobiet poddało się badaniom. Fundacja postanowiła zorganizować więc drugą edycję kampanii, którą promowały już nie tyle plakaty, ale soczyste grejpfruty, które były rozdawane klientom. Umieszczone na nim różowe okrągłe etykiety informowały o obowiązku poddawaniu się badaniom.

 

 

©adweek

 

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama