Kalendarium

08-12.05.2017 · FESPA, Hamburg

25-28.09.2017 · Labelexpo Europe, Bruksela

10-12.10.2017 · Digital Content Expo, Berlin

18-20.10.2017 · Viscom, Düsseldorf

14-16.11.2017 · InPrint, Monachium

LG wciąga na sam szczyt

Światowi producenci odkurzaczy od lat prześcigają się w pomysłowych kampaniach podkreślających  efektywne działanie ich sprzętu. Firma LG postanowiła przebić wszystkich, udowadniając że moc oferowanych przez nich urządzeń nie jest pustym sloganem. Sierra Blair Coyle to profesjonalna alpinistka, której zaoferowano zdobycie szklanego, 140-metrowego budynku używając do tego dwóch, przytwierdzonych do pleców odkurzaczy Code Zero najnowszej generacji. Dodatkowym akcesorium były specjalne ssawki, których producent niestety nie dołącza do zestawu.  Misja trwała pół godziny i nie pozbawiona była dramatycznych momentów. W połowie wyprawy odkurzacze musiały zostać wymienione z powodu awarii akumulatorów. Na szczęście jednak, całość zakończyła się sukcesem, co skrupulatnie wykorzystano w najnowszym spocie koreańskiego giganta. Zdecydowanie nie próbujcie tego w domu, tym bardziej na jego ścianach.

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama