Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

NEC Competence Days

Już 12 i 13 października tego roku odbędą się ósme NEC Competence Days, czyli szkolenia dla integratorów z branży AV. Ze względu na rosnące zainteresowanie tym wydarzeniem przeniesiono je z Krakowa do Wieliczki, co pozwoli nie tylko na uczestnictwo ponad 350 gości, ale i na rozszerzenie części wystawienniczej oraz organizację showroomu NECa. Podczas szkolenia odbędą się zarówno prezentacje producentów komplementarnych rozwiązań jak i pokazy nowości produktowych, do których należą, między innymi: sprzętowo-programowe rozwiązanie Infinity Board, projektory z serii P (w tym NEC P502HL-2, laserowy projektor o jasności 5000ANSI lumenów będący udoskonaloną i przemodelowaną wersją projektora NEC P502HL), wielkoformatowe monitory z serii NEC MultiSync P oraz V wyposażone w system wyrównywania jednorodności podświetlenia oraz silnik graficzny SpectraView, a także monitory NEC MultiSync C przeznaczone do niskobudżetowego digital signage. Warto również zwrócić uwagę na mające pojawić się podczas tego wydarzenia pierwsze na świecie projektory LCD z laserowym źródłem światła wyposażone w technologię zamkniętego silnika optycznego. Rozwiązanie to całkowicie eliminuje potrzebę wykorzystania filtrów powietrza i zabezpiecza układ optyczny przed działaniem kurzu. Nowością będzie również projektor NEC PH3501QL wyposażony w system laserowego podświetlenia RG. Na szkolenia zapraszani są strategiczni partnerzy NECa, jednakże w tym roku nowością jest możliwość udziału w drugim dniu spotkania (w warsztatach i części Expo) również klientów końcowych. Patronatem medialnym wydarzenia jest VISUAL COMMUNICATION.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama