Kalendarium

13-14.03.2018 · Retail Summit, Warszawa

15-17.02.2018 · WETEC, Stuttgart

15-17.02.2018 · TV TecStyle Visions, Stuttgart

6-9.02.2018. · ISE, Amsterdam

7-9.02.2018. · RemaDays, Nadarzyn

Mimaki School

Kształcenie się w zawodzie drukarza w Polsce nie jest rzeczą prostą. Firma Sico Polska wraz z Mimaki postanowiła zmierzyć się z tym problemem, organizując cykl szkoleń pod hasłem „Mimaki School” w miastach całej Polski. Każde z nich będzie dotyczyć innych zagadnień i tematów, a jeden uczestnik będzie mógł wziąć udział we wszystkich. Celem „szkoły” jest podwyższenie kwalifikacji zawodowych, wymiana wiedzy i umiejętności pomiędzy drukarzami z całej Polski i specjalistami współpracującymi z producentami maszyn. Najbliższe spotkanie, które odbędzie się 19 września w Krakowie, będzie dotyczyło druku solwentowego i UV. Wykłady prowadzone będą przez przedstawicieli takich firm jak Mimaki, Sico Polska, MacTac Polska i Ergosoft Szwajcaria. Jak na szkołę przystało, umiejętności słuchaczy Mimaki School będą sprawdzane za pomocą testu. Najlepsi „uczniowie” będą mieli okazję uczestniczyć w gali, która wyłoni najlepszych z najlepszych. Kursy będą odbywać się w Krakowie, Wrocławiu, Łodzi, Gdańsku i Warszawie. Ich celem jest przede wszystkim poszerzenie umiejętności polskich drukarzy. Cykl zakończy się wielką galą na torze rajdowym w Bednarach k. Poznania w ramach „ Szkoły bezpiecznej jazdy z Mercedesem”. Więcej informacji można znaleźć pod adresem: www.mimakischool.pl

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Zwrot afektywny

Od dłuższego już czasu, a dokładnie od lat 90. XX wieku, współczesna filozofia oraz antropologia kultury mówi nam, że żyjemy w czasach afektywnego zwrotu. Tak więc w centrum uwagi stawiamy emocje, odczucia, uczucia, doznania… Czynimy tak również na łamach VISUAL COMMUNICATION, pytając m.in. o skuteczność kampanii społecznych i możliwości ich oddziaływania.

Reklama