Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

II. Forum Druku Cyfrowego - Opakowania dla kosmetyków

Data publikacji: wrzesień 2016

 

Firma Aniflex, producent etykiet samoprzylepnych, zorganizuje drugą edycję konferencji pn. Forum Druku Cyfrowego, tym razem z myślą o producentach opakowań dla branży kosmetycznej. Nasze czasopisma PRINT&PUBLISHING oraz PACKAGING objęły patronatem medialnym to wydarzenie.

Forum Druku Cyfrowego, które odbędzie się 29 września podczas premierowej edycji targów Cosmetic Business Polska, to jedyne na rynku spotkanie praktyków, w całości poświęcone technologii umożliwiającej personalizację opakowań, druk zmiennych danych oraz produkcję JIT (Just In Time) przy jednoczesnej optymalizacji kosztów ich zakupu. „Dzięki połączeniu fachowej wiedzy z praktyką i najnowszymi trendami w projektowaniu etykiet i opakowań, to także miejsce inspiracji dla tych wszystkich, którzy chcą w pełni wykorzystać możliwość komunikacji i potencjał, jaki daje opakowanie produktu.” - mówi Justyna Kierzkowska-Grzyb, specjalista ds. marketingu firmy Aniflex.

Program tego wydarzenia został przygotowany głównie z myślą o potrzebach rynku kosmetycznego. Obok trendów w projektowaniu etykiet i opakowań, sposobów wykorzystania możliwości, jakie daje cyfrowy druk etykiet, uczestnicy Forum będą mieć okazję zobaczyć innowacyjne materiały wykorzystywane przy produkcji etykiet samoprzylepnych, dedykowane branży kosmetycznej. Poznają sposoby ich efektownego i efektywnego wykorzystania, a także inspirujące rozwiązania opakowań kosmetycznych. Każdy będzie miał możliwość osobistego sprawdzenia tych rozwiązań, wykonanych przy pomocy technologii cyfrowej.

Udział w Forum jest bezpłatny. Jedynym warunkiem uczestnictwa jest rejestracja na targi Cosmetic Business Polska. Szczegółowy program Forum dostępny jest na stronie internetowej: www.forumdrukucyfrowego.pl

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama