Adres strony:  http://visualcommunication.pl/pg/pl/news/youve_never_seen_england.html

You’ve never seen England like this. Nietypowe projekcje od Nike

© Wieden Kennedy 2022

Klub piłkarski kobiet The Lionesses stał się twarzą najnowszej kampanii promocyjnej Nike na najbardziej charakterystycznych zabytkach Anglii. Narodowa drużyna kobiet w piłce nożnej nie ma tak dużego rozgłosu jak reprezentacja męska. Co więcej, wielu fanów piłki nożnej nigdy nie oglądało reprezentacji żeńskiej w akcji. Nike, przed Mistrzostwami Europy 2022 pokazał jak dobrze prezentują się The Lionesses, by zachęcić Anglików do wsparcia krajowej reprezentacji w walce o puchar. Kampanię przygotowała agencja Wieden Kennedy. Miejsca projekcji i zawodniczki zostały ze sobą ściśle powiązane, co dodatkowo akcentują towarzyszące wizerunkom hasła, które są modyfikacją tytułu całej kampanii "You’ve never seen England like this". Każde miejsce, wybrane do projekcji, ma silne znaczenie kulturowe, związane z osobowościami i umiejętnościami zawodników na boisku i poza nim. Miejsce projekcji ma silne znaczenie kulturowe oraz jest związane z umiejętnościami i osobowością zawodniczek. Lucy Bronze, której drugie imię to „Tough” reprezentuje moc i nieugiętość dlatego została przedstawiona na Battersea Power Station, wizerunek kapitan drużyny Leah Williamson został wyświetlony na Tower Bridge, a kreatywną Keira Walsh można zobaczyć na projekcji wyświetlanej na fasadzie Galerii Narodowej.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć