Kalendarium

8-11.01.2019 · Heimtextil, Frankfurt nad Menem

8-10.01.2019 · Viscom, Dusseldorf

22-24.11.2018 · Fast Textile, Warszawa

14-15.11.2018 · Retail Show, Warszawa

1-4.10.2018 · 4PrintWeek, Poznań

Wielka flaga w strefie kibica

Mundialowy mecz Polska-Senegal zbliża się wielkimi krokami. Wszyscy zgodnie kibicujemy Biało-Czerwonym i trzymamy kciuki za ich zwycięstwo. Kibicom, którzy znajdą się w największej w Polsce strefie kibica na stadionie PGE Narodowy towarzyszyć będzie ogromna polska flaga sektorowa, która została stworzona dla polskiej reprezentacji podczas Euro 2012. Za pomysł jej uszycia odpowiada dziennikarz Tomasz Zimoch. Idea ta przypadła do gustu współwłaścicielowi firmy Sico Polska Panu Aleksandrowi Goldschneider, który zaprosił do współpracy fabrykę OPINION Strefa Druku. Ta w ekspresowym tempie 48 godzin wyprodukowała flagę. Sektorówka ma 30 metrów wysokości, 52 metry szerokości, jej powierzchnia wynosi 1560 metrów kwadratowych, a waga to ponad 200 kilogramów. Flaga zadebiutowała na meczu Polska-Czechy podczas Euro 2012, i od tego czasu uczestniczyła w wielu wydarzeniach. Przez ostatnie 6 lat flaga pokonała dziesiątki tysięcy kilometrów, będąc świadkiem słynnego „meczu na wodzie” z Anglią na Stadionie Narodowym, Igrzysk Polonijnych w Kielcach, Mistrzostw Świata w Siatkówce, Mistrzostw we Francji, a także uświetniła Tour de Pologne i odwiedziła Monte Casino. Brała czynny udział w kilku festiwalach Woodstok, zawisła też dumnie na katowickim Spodku.  Dzięki współpracy PZPN i UEFA flaga wspierała naszych piłkarzy również na meczu Polska - Portugalia podczas Euro 2016. Sico Polska, OPINION Strefa Druku i VISUAL COMMUNICATION trzymają kciuki za naszych!

 

Zdjęcia: Agencja Gazeta

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama