Kalendarium

17-18.09.2020 · Retail Summit, Warszawa

18-20.11.2020 · Fast Textile, Nadarzyn

24-26.11.2020 · InPrint, Milan

12-14.01.2021 · Viscom, Düsseldorf

12-15.01.2021 · Heimtextil, Frankfurt

UNICEF na Halloween

Organizacja zajmująca się pomocą potrzebującym dzieciom stworzyła nowy, cyfrowy sposób zbierania pieniędzy. Te kultowe pudełka były symbolem agencji ONZ z połowy lat pięćdziesiątych i to właśnie z nimi wiele osób kojarzy UNICEF. Z okazji Halloween pojawiła się nowa edycja tej kampanii. W jej ramach dzieci zostały zaproszone do zostania „Halloweenowymi bohaterami” UNICEFu. Zakładane są strony do zbierania funduszy online i poprzez co zachęca się darczyńców do sponsorowania szlachetnego celu. Cztery postacie z mają peleryny i maski, każda z nich reprezentuje jeden z czterech obszarów, które wspiera akcja: nawodnienie, odżywianie, edukacja i zdrowie. Dzieci mogą zdecydować o tym, który obszar chcą reprezentować (i na który przekazane zostaną zebrane przez nie datki), bądź mogą zostać „nadrzędnym bohaterem Halloween” i w tym przypadku pieniądze zostaną podzielone równo pomiędzy wszystkie cztery obszary. Zgodnie z dzisiejszą tendencją do przenoszenia wszystkiego na wirtualny ekran, nowa platforma pozyskiwania funduszy pozwala dzieciom zarządzać i zbierać datki za pomocą komputera, telefonu lub tabletu. Gdy dzieci osiągną cel zbiórki, odblokowany zostanie herb bohatera na platformie, po czym można będzie go wydrukować i przypiąć do kostiumu czy powiesić na ścianie.

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Targi drupa przeniesione!

Messe Düsseldorf odkłada na później wiodące międzynarodowe targi drupa i Interpack. Interpack odbędzie się teraz od 25 lutego do 3 marca 2021 roku, natomiast drupa zostanie przesunięta na 20 do 30 kwietnia 2021 roku.

Czyniąc to, Messe Düsseldorf stosuje się do zalecenia zespołu ds. zarządzania kryzysowego niemieckiego rządu, aby przy ocenie wystąpienia ryzyka podczas ważnych wydarzeń uwzględniać zasady Instytutu Roberta Kocha.

Reklama