Kalendarium

12-14.11.2019 · InPrint, Monachium

20-21.11.2019 · Retail Show, Warszawa

20-22.11.2019 · Fast Textile, Warszawa

11-14.02.2020 · ISE, Amsterdam

12-14.02.2019 · RemaDays, Nadarzyn

Ruchome twarze

Hypervsn zademonstrował technologię CES 2020 nowej generacji, która obsługuje holograficzne gry, interakcje z holograficznymi obrazami twarzy i modelowanie holograficznych obiektów 3D. W pokazie reklamowym firma zaprezentowała najciekawsze funkcje:



Holographic Gaming – teraz można grać w najpopularniejsze gry 3D z większym realizmem i zanurzeniem. Nadaje to rozgrywce zupełnie nowego wymiaru w postaci interaktywnej technologii 3D bez konieczności stosowania niewygodnych zestawów słuchawkowych. Technologię można wykorzystać w parkach rozrywki na całym świecie.

 

 

 

HyperFaces - holograficzna wersja twarzy użytkownika jest wyświetlana przez filtr 3D na żywo, a jej wygląd fizyczny można zmieniać za pomocą animowanych obiektów, masek i typów postaci. Otwiera to drzwi do zastosowania w np. sklepach odzieżowych, podczas premier produktów, wydarzeń branżowych i nie tylko.

 

Modeler 3D - pozwala użytkownikom rozkładać obiekty 3D unoszące się w powietrzu bez potrzeby użycia narzędzi. Holograficzne obiekty 3D można przesuwać rękami. Rozwiązanie pozwala powiększyć komorę spalania silnika samochodu jednym ruchem ręki i obrócić ludzkie serce jednym ruchem nadgarstka. Szkoły, szpitale, centra badawcze i salony sprzedaży detalicznej mogłyby wykorzystać tę technologię do tworzenia modeli architektonicznych, demonstracji produktów i działań marketingowych.

 

 

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Niech żyje subwersywność, czyli potencjał krytycznego myślenia!

Francuski filozof Roland Barthes w 1980 roku retorycznie pytał: „Czy najlepszą subwersją nie jest ta, która zniekształca kody, zamiast jest niszczyć?“. Subwersja zachodzi zwykle w relacji do praktyk „zawłaszczania” (ang. appropriation), ściśle związanych ze strategiami sztuki krytycznej. Te strategie sprawdzają się jednak również w relacji do komunikacji wizualnej i reklamowych kampanii.

Reklama