Ósmy mistrz Car Wrappingu!

 

 

 

Podczas zeszłotygodniowych targów RemaDays ogłoszono zwycięzcę ósmej edycji Polish Car Wrap Championship. Został nim Mariusz Daniluk reprezentujący firmę DuchService. Wydarzenie to, które na stałe wpisało się w program targów wzbudziło w tym roku jeszcze większe zainteresowanie niż poprzednie edycje.

 

Na arenie zawodów o tytuł polskiego Mistrza Car Wrapingu stanęło czterech zawodników. Trzydniowe zawody pełne były zarówno emocji jak i trudnych wyzwań. Zawodnicy musieli wykazać się dokładnością, szybkością, kreatywnością, wiedzą i przede wszystkim – opanowaniem. Jury (w składzie: Dariusz Tondera z Avery Dennison, Piotr Lewalski z Applico.pl oraz Ewa Urbanowicz i Joanna Zjawin z ramienia European Media Group) w trakcie każdej konkurencji dokładnie przyglądało się działaniom zawodników, a następnie efektom ich pracy, wychwytując przy tym nawet najmniejsze potknięcia i błędy. W efekcie udało się im wyłonić najlepszego z najlepszych – Mistrza Polski w Car Wrappingu.

Bezdyskusyjnym zwycięzcą ósmej edycji Polish Car Wrap Championship okazał się Mariusz Daniluk z firmy DuchService. Drugą lokatę zajął Tomasz Dąbrowski reprezentujący Auto Folia Studio, natomiast trzeci stopień na podium przypadł Tomaszowi Kurysiowi z Ubieramysamochody.pl. Czwarte miejsce, acz z minimalną stratą do trzeciego zdobył Sławomir Jankowski z firmy Jangraf.

Wszyscy zawodnicy otrzymali nagrody ufundowane przez organizatorów i partnerów wydarzenia: folie od firmy Avery Dennison, opalarki firmy Steinel oraz roczne prenumeraty czasopisma Visual Communication. Zwycięzca dodatkowo wrócił do domu z pucharem i tytułem mistrza oraz prawem do używania znaków konkursu w swoich materiałach reklamowych, a także szkoleniem dla aplikatorów od Avery Dennison.

Zarówno zainteresowanie ze strony zwiedzających targi, jak i profesjonalizm uczestników oraz jury konkursu potwierdziły prestiż mistrzostw. Dla wszystkich zawodników udział w tegorocznej edycji okazał się nie tylko możliwością zaprezentowania swych umiejętności i zdobycia nowych kontaktów zawodowych, lecz również cennym i kształcącym doświadczeniem. A o atrakcyjności mistrzostw świadczą tłumy odwiedzające stoisko European Media Group na targach RemaDays 2018.

Zawodnicy pracowali na samochodach marki Smart, dostarczonych przez Mercedes–Benz Smart Center Duda-Cars.

 

« poprzedni   |   następny » « wróć

Komentarz miesiąca

Małe kroczki dla wspólnego dobra

Obecne czasy stają się coraz bardziej burzliwe i niespokojne. W takiej epoce także komunikacja wizualna staje w obliczu sytuacji, w której powinna za każdym razem od nowa przemyśliwać swoją rolę, by dążyć do ulepszenia świata. Zdaję sobie w pełni sprawę z naiwności tego postulatu, lecz mimo wszystko sądzę, że pozostaje on ważny, a może wręcz kluczowy. Z najnowszego numeru VISUAL COMMUNICATION, dowiecie się zatem między innymi....

Reklama